חברים
שלום לכולם, נתקלתי בסימפטום בעיתי ביותר.. כשאני מדליק את המחשב נשמעים ציפצופים ללא הפסקה, ארוכים. בדרך כלל הציפצופים בסגנון זה אמורים ציין בעיה בזיכרון RAM לא? ניסיתי להחליף זיכרון , המדובר על לוח אם של 586, אמרו לי שיכול להיות שזאת בעיה של זוגיות בזיכרון או משה, אשמח אם תוכלו להסביר לי..ואולי להעלות תמונה? תודה.
שלום לכולם, נתקלתי בסימפטום בעיתי ביותר.. כשאני מדליק את המחשב נשמעים ציפצופים ללא הפסקה, ארוכים. בדרך כלל הציפצופים בסגנון זה אמורים ציין בעיה בזיכרון RAM לא? ניסיתי להחליף זיכרון , המדובר על לוח אם של 586, אמרו לי שיכול להיות שזאת בעיה של זוגיות בזיכרון או משה, אשמח אם תוכלו להסביר לי..ואולי להעלות תמונה? תודה.