חברים

little one

New member
חברים

לא רוצה להשמע בכיינית, אבל דיי נמאס, נמאס מהבועה שאני חייב בה. מהשקט הזה. מהחברים שאני חושבת שיש לי ובסוף מתגלים כמזויפים. הייתי רוצה חברים אמיתים. כאלו שלפי המבט שלי בעיניים, הקול שלי או סתם תנועות גוף ידעו מה עובר עלי באמת. חברים שבאמת יהיו שם גם שקשה וגם שהכל טוב ויפה. חברים שאני יודעת שאפשר לסמוך עליהם, לדעת שאם אני משאירה אותם עם דבר שיקר לי אני אקבל בחזרה הכל ויותר. אני לאט לאט מוצאת לעצמי את כל החברים האמיתים האלו ומורידה מעלי את החברים המזויפים. רציתי להודות לכל אלו, אני לא אזכיר שמות. אני חושבת שמי שהוא אחד מאלו יודע את זה כבר. רק רציתי להגיד לכם שאני אוהבת אותכם המון, והמון תודה.
 
למעלה