חברים שלי......האם יש כאן בנמצא מישהו/י הרוצה לנהל את פורום נוסטלגיה? קישור מצורף
ד דוד גילאור1 המקורי New member 27/12/04 #1 חברים שלי......האם יש כאן בנמצא מישהו/י הרוצה לנהל את פורום נוסטלגיה? קישור מצורף