העניין הוא כזה
בקלות אפשר להצית את הפורום עם כל ענייני הדתיים השונים. לא לכך הוא מיועד. נכון שבגלל מצעד הגאווה הם מביאים על עצמם את השנאה הזו, אבל בא לי לשמור על איזון. אם בעמוד הראשון יהיו רק הודעות על המכולת שלהם בבית שמש, או הנסיעה איתם באוטובוס, או הסמים שהם צורכים אם בכלל, הפורום לא יהיה מקום נעים להיות בו, ולו בגלל האנרגיות השליליות. אתה מוזמן לצאת עם הסלולארי שלך ולצלם לנו זבוב עושה אהבה עם זבובה. מבטיחה לך שלא תשורשר.