../images/Emo43.gif קנט מווין וואם, ג'ויין!
תודה ג'יג'ה, תודה אבי.
לא מתבייש להודות שמתרגש.
מי שממש לפני שנה וחדש נכנס לפורום הזה, כפורום בתולים באינטרנאט, ליקלק את שפתיו, אך אני אתן להם את הפנטזייה, יצאתי בהודעה "מי אוהב את אימא?" ואיזו מהומה הייתה. מי שעד לפני כחודש, שהכוונה לכניסה לעבודה לצידה של ג'יג'ה החלה להיתבהר, ולעלות על פסים עוד נהנהתי לכנות את עצמי "האיש הרע של הפורום, נו,
כמי שלא העלים את נטיותיו, מה, אה? נטיות??? אני כבר מיתפשר? אהממ.. את סטיותיו, ומקווה מעט מוזרויות, אני נרגש.
מה עכשיו, ג'יג'ה ואנוכי עוד לא ישבנו על הפרטים הסופיים, אך מקווה שנשלימם עד יום חמישי, כך שבסוף השבוע הזה כבר יהיו הדברים מסוכמים.
רק אמירה אחת מתחייבת, אמירה ולא הצהרה, ולוודאי לא החנפה - כמה שרוצה לחמם את הפורום, ושיהפוך באמת לפורום חם חם חםםםםםםם, הרי הכל הכל תלוי רק ואך ורק בכם.
מתרגש, אמרתי כבר?