חברות שלי.

koralv

New member
חברות שלי.

אני טסה בצהרים לראות את הפשוש שמחכה לנו בסיביר. [טיסה4 שעות למוסקווה ועוד 4 שעות לאומסק שבסיביר]. נגיע לשם מחר בבוקר,ובצהרים אוכל להחזיקו בידי. ההתרגשות היא רבה,ובטח רגע לפני ארגיש שאני עומדת להתעלף. תחזיקו אצבעות שהכל יהיה בסדר. במוצאי שבת חוזרים. ואז ממתינים בין 3-5 שבועות לטוס לקחתו ארצה. למרות שכבר חתמנו בועדה,קרוב לוודאי שהטיפול הראשון עם ס.שלנו יהיה רק בספטמבר,אך עם פשוש בבית. מקווה שאעמוד בכל העומס הרגשי הזה. אחזור לעדכן ביום שבת. בהצלחה לכולן.
 

עָנת

New member
וואוו, איזו התרגשות../images/Emo99.gif

אני לא מאמינה,ממש היום הטיסה
מחר את תחזיקי את הבן שלך
מחזיקה לך אצבעות,שהכל יעבור בשלום(ובטוח שיהיה בסדר,אין אפשרות אחרת) מחכים לעידכונים
נעימה!
 

מירבי*

New member
מתרגשת בשבילך../images/Emo24.gif

יקירתי, זה נפלא...אני מאושרת בשבילכם! מחכה לשמוע רשמים.. נשיקות
 

mondani5

New member
מרגש,אוטוטו אמא!

מותר לך להרגיש שאת עומדת להתעלף,שיחלוף מהר הזמן והנסיך יהיה בזרועותייך.
 
למעלה