חברות שלי.
אני טסה בצהרים לראות את הפשוש שמחכה לנו בסיביר. [טיסה4 שעות למוסקווה ועוד 4 שעות לאומסק שבסיביר]. נגיע לשם מחר בבוקר,ובצהרים אוכל להחזיקו בידי. ההתרגשות היא רבה,ובטח רגע לפני ארגיש שאני עומדת להתעלף. תחזיקו אצבעות שהכל יהיה בסדר. במוצאי שבת חוזרים. ואז ממתינים בין 3-5 שבועות לטוס לקחתו ארצה. למרות שכבר חתמנו בועדה,קרוב לוודאי שהטיפול הראשון עם ס.שלנו יהיה רק בספטמבר,אך עם פשוש בבית. מקווה שאעמוד בכל העומס הרגשי הזה. אחזור לעדכן ביום שבת. בהצלחה לכולן.
אני טסה בצהרים לראות את הפשוש שמחכה לנו בסיביר. [טיסה4 שעות למוסקווה ועוד 4 שעות לאומסק שבסיביר]. נגיע לשם מחר בבוקר,ובצהרים אוכל להחזיקו בידי. ההתרגשות היא רבה,ובטח רגע לפני ארגיש שאני עומדת להתעלף. תחזיקו אצבעות שהכל יהיה בסדר. במוצאי שבת חוזרים. ואז ממתינים בין 3-5 שבועות לטוס לקחתו ארצה. למרות שכבר חתמנו בועדה,קרוב לוודאי שהטיפול הראשון עם ס.שלנו יהיה רק בספטמבר,אך עם פשוש בבית. מקווה שאעמוד בכל העומס הרגשי הזה. אחזור לעדכן ביום שבת. בהצלחה לכולן.