למען האמת, זה די פשוט.
באנגליה יש אוכלוסייה גדולה של אתאיסטים. לכן, מצד אחד, יש פחות יהודים ובודהיסטים, ומצד שני, יותר אנשים יהיו מוכנים לרשום בסעיף הדת "ג'דיי". אני חושב ש-99.9% מהם רשמו ג'דיי כבדיחה. בואו נגיד ככה, אם בישראל היו שואלים אותי באיזו דת אני מאמין ולא היו מניחים שאני מאמין ביהדות כי בלאום רשום לי "יהודי", הייתי מתפתה לרשום ג'דיי סתם בשביל הקטע.