חבר'ה,

Padme Amidala

New member
ענננננננקקק!!!

שמעתי שקרה דבר דומה באוסטרליה גם! אבל עכשיו אני רואה שזה רציני... אוכרלוסיה יותר גדולה מאוכלוסית היהודים ואוכלוסית הבודהיסטים... מעניין עד כמה הם באמת יקחו את זה ברצינות...
 

Lu Tze

New member
למען האמת, זה די פשוט.

באנגליה יש אוכלוסייה גדולה של אתאיסטים. לכן, מצד אחד, יש פחות יהודים ובודהיסטים, ומצד שני, יותר אנשים יהיו מוכנים לרשום בסעיף הדת "ג'דיי". אני חושב ש-99.9% מהם רשמו ג'דיי כבדיחה. בואו נגיד ככה, אם בישראל היו שואלים אותי באיזו דת אני מאמין ולא היו מניחים שאני מאמין ביהדות כי בלאום רשום לי "יהודי", הייתי מתפתה לרשום ג'דיי סתם בשביל הקטע.
 

odiman11

New member
אנשים!

חשבתי שאתם מעריצים! (לא לקחת אישי מידי) אני מכיר את הדבר הזה כבר יותר משנה אם לא הייתי כל כך עצלן הייתי כבר ממזמן מחפש כמה שיותר מידע על זה אני בכיף מצטרף לדת P: נשמע לי גאוני הגיוני ומעניין(עזבו מאוחר בלילה אז אני טיפה משוגע) ו... שלום חזרתי!! מה קורה? הגעגעתם? בכיתם? מה חדש פה? נעמה!!מה קורה למה לא נכנסת לאי סי הרבה?
 

Padme Amidala

New member
ברוך השב!! ../images/Emo13.gif

מה, אתה משוגע רק בלילה? השאלה איך אתה מגדיר "משוגע"!!
סתאאאאאאאם!!! ברוך השב!! ואני דווקא מחוברת די הרבה, פשוט רוב הזמן אני באינויסבל...
 

Lu Tze

New member
תראה, גם רוב האנשים פה מכירים את זה

אבל סתם נתקלתי בזה, אז חשבתי: למה לא לשתף עם שאר הפורום?
 

טיפוסית

New member
ברור שמכירים...

זה כבר השנה השנייה שהם עושים את זה. ואחרי הכתבה הענקית שהייתה בידיעות האחרונות..
 
למעלה