חבר'ה תאמינו או לא הכול אמיתי

מצב מנטלי שלצערי מתפוגג תחת מתח

זה תירוץ עלוב, המומחים הכי גדולים לטלקינזיס (כביכול) מציגים יום יום את היכולות שלהם מול קהל של מאות אנשים ומול מצלמות טלוויזיה (אורי גלר לדוגמה) אם אלו לא תנאים מלחיצים אז מה כן מלחיץ? רק גיימס רנדי מלחיץ אותם?
 

magstayle2007

New member
אחי אלו שמצליחים מול קהל גדול ולא

מצליחים אצל ג'יימס רנדי כגון אורי גלר אלו שרלטנים וקוסמים.. כפי שכתבתי בהתחלה: ישנם מלא מתחזים וקוסמים שמנסים לחקות את התופעה בטריקים פשוטים מגנטים וכו'. אם יצא לך לראות מישהו שמדגים טלקינזיס מול קהל תהיה בטוח שזה שקר וכזב ואין בזה שמץ מין האמת, אחרת הוא היה הולך להבחן אצל רנדי ולהרוויח מיליון דולר מאשר לבזבז את זמנו מול קהל.. אני טוען שלי יש את היכולת האמיתית ולא זיוף שמתבסס על טריקים ושטויות... מה שאני עושה זה פסיכוקינזיס אמיתי וטהור שנוצר מאנרגיות מנטליות שהתפתחו בי תוך כדיי עיסוקי במדיטציות דימיון מודרך יוגה וכו'.. אני חש את ההילה שלי וחש את ההילה של החפץ.. כתוצאה מיכך אני אכן מסוגל לחבר את ההילה שלי וההילה של החפץ ולגרום לתזוזה אך ורק משדה האלקטרו מגנטי שאני יוצר ביידיי וכמו כן מהאנרגיה שאני מרכז בעין השלישית. בכול חפץ דומם ובכול דבר חי ישנו שדה אלקטרו מגנטי המקיף אותו.. השדה אלקטרו מגנטי היא ההילה. האנשים שרואים וחשים את ההילה יוכלו תוך זמן קצר לגרום לתזוזה של החפץ.. הילה למעשה היא גם אנרגיה. וכשהיא לומדים לנתב את האנרגיה אפשרי להשפיע עימה על חפצים.. איש אישד באמונתו יחיה.. אני לא בא לשכנע אותך שזה קיים.. מבחינתי זה קיים במאת האחוזים משום שגם אם ארצה לא להאמין אני לא אצליח משום שאני באמת מצליח להשפיע על חפצים ולגרום לתזוזתם.
 

magstayle2007

New member
אחי אשמח אם לא תזלזל באינטלגנציה

שלי. אני יודע טוב מאוד מהו חשמל סטטי ומהו טלקינזיס.. בחשמל סטטי אין שום אפשרות להשפיע על פקק של בקבוק קולה ולגרום לתזוזתו מתיי שרצונך בכך.. בחשמל סטטי אין שום אפשרות להשפיע על מטוטלת ולגרום למחט או לכול מה שנמצא בתוך המטוטלת לנוע... בחשמל סטטי בלתי אפשרי להניע גולת זכוכית על שולחן פורמייקה תוך כדיי איטום כול פרצי רוח ונעילה הרמטית של חלונות החדר.. בחשמל סטטי בלתי אפשרי להניע PSI WELL לכיוונים מנוגדים. כשחפץ נע כנגד כיוון הרוח והוא מספיק גדול בכדיי למנוע שחשמל סטטי יהיה מסוגל להזיזו, מדובר בפסיכוקינזיס וזה מבטל את כול הטענות שאתה וחברייך העלתם כאן בפורום. מה שאני עושה זה לא חשמל סטטי... זה פסיכוקינזיס... אני יודע שקשה להאמין אבל זה המצב.. הפסיכוקינזיס קיים.. זה שאינכם מודעים לכך לא מבטל את קיומו. דרך אגב אין שום אפשרות בעולם להזיז עפרון כשהוא מונח על השולחן בעזרת חשמל סטטי.. התזוזה שמתבצעת עקב חשמל סטטי היא תזוזה קטנה ובחפצים נורא קטנים. אני מצליח להזיז חפצים בתזוזות כאלו שלא משאירים ספק.. אני משוכנע שגם ג'יימס רנדי יהיה מופתע מהתוצאות..נותר רק להמתין שהזמן יצדיק את דברתי.
 
תפסיק, אל אחד לא מזלזל

באינטלגנציה שלך, אבל כשאתה מגיע לכאן עם טענות כל כך יוצאות מגדר הרגיל שבאות בסתירה מוחלטת לכל מה שידוע למדע כיום, אז בבקשה אל תיתמם כשמציעים לך אלטרנטיבות והסברים הגיוניים יותר לתופעות שתארת, הסברים שתואמים לחוקי המדע הידועים לנו. עדיין לא הבנתי, אם אתה כל כך בטוח שאתה עומד לקחת את פרס מיליון הדולר הזה איזו סיבה יש לך להמתין ולחסוך כסף? אין לך הורים שיכולים להלוות לך כסף? או חברים שיכולים יחד להלוות לך את הסכום? (שכאמור תחזיר להם מיד כשתחזור מרנדי) אי אפשר לקחת הלוואה מהבנק? הייתי אפילו מוכר את האוטו ואת הבית שלי בשביל זה! זה נשמע לי פשוט כמו תירוץ עלוב, אדם שבטוח שהוא עומד לחזור מנסיעה עם מיליון דולר בכיס לא היה ממתין אפילו שניה, ואם טיסה יקרה לך מדי אז אני בטוח שתוכל למצוא ספינה זולה שתביא אותך לשם בעשירית המחיר, אמנם זה יקח שבוע במקום 10 שעות, באיזה חדרון די עלוב, אבל לפחות תגיע לשם כבר כדי לעשות את המבחנים ולקחת את הפרס! למה סתם לחפש תירוצים מתחת לאדמה? ומה עם סירטון וידאו? האם תוכל להעלות לאינטרנט (ל YouTube לדוגמה, או לאתר Flix של תפוז) סירטון של 2-3 דקות שמראה את היכולות שלך? למרות שזו לא תהיה הוכחה כי קל מאד לרמות בסרטונים כאלה, עדיין זה יכול לתת לנו מושג על מה אתה מדבר, כמו שאומרים תמונה אחת שווה אלף הסברים. ומדוע לא תכתוב מייל לרנדי ותתאר לו את מהלך הניסוי ותראה מה הוא אומר? אני בטוח שאדם עם כל כך הרבה נסיון כמו רנדי יוכל להנחות אותך איך בדיוק לבצע את הניסויים ככה שתיפסל כל אפשרות טבעית כמו הנקודות שהעליתי קודם, ברור לך אני מקווה שאתה לא יכול סתם ככה להופיע אצלו פתאום בוקר אחד ולהגיד לו "קדימה רנדי תבחן אותי!", אתה חייב קודם לתאר לו בדיוק מה אתה עומד לעשות, וגם אתה וגם רנדי צריכים להסכים יחד על פרוטוקול ניסוי, מה בדיוק יהיה הניסוי ומה יקבע אם יש או אין לך את הכוחות שאתה טוען שיש לך - קביעות קריטריונים. בתור התחלה סירטון הדגמה שמראה את היכולות שלך יהיה נחמד. וסלח לי שאני לא מקבל את התירוץ שאתה צריך "לחסוך כסף", אדם שיודע בוודאות שהוא הולך לזכות במיליון דולר היה עושה את הדרך אפילו בשחייה.
 

magstayle2007

New member
בקשר לטיסה זה ממש לא תירוץ עלוב

המצב הכלכלי שלי ושל משפחתי נורא קשה.. אמרת חברים? אני לא מאמין באימרה הזאת!! אין דבר כזה חברים, לפחות לא בימינו. ולפחות לא חברים אמייתים. לכן גם שקלתי המון האם לגשת לרנדי או לא לגשת והחלטתי שמה שיציל אותי זה רק המיליון דולר הללו. תבין אני לא שמח ללכת ולהוכיח לרנדי טלקינזיס, אך אני עושה את זה מחוסר ברירה בכדיי לשרוד.. ולמרות הכול אני לא ממהר כול כך, כול דבר בזמנו.. אני אעבוד תקופה, אחסוך, וכשיהיה לי את הכסף הדרוש אני אגש לרנדי ולא אהסס לרגע.. בקשר לאיימיל שאמרת לי לשלוח לו, זה עדיין מוקדם מיידי בכדיי לשלוח לו איימיל.. ישנה אימרה שאומרת: כשנגיע לגשר נחצה אותו.. אחי אני לא יודע מאיזה משפחה אתה מגיע ומה מצבה הכלכלי, אבל רק שתדע שלא לכולם יש רכבים ולא כולם במצב כספי שמאפשר להם לטוס לחו'ל. זה שאתה חושב שזה תירוץ עלוב מעיד על העובדה שאתה בא יחסית ממשפחה דיי אמידה, או שלפחות אתה אדם מסודר כלכלית.. לא כול מי שאין לו כסף לטוס לחו'ל נובע מתירוצים עלובים.. תתפלא יש גם משפחות בישראל שאפילו לקנות לחם אין להם, שלא נדבר על לטוס לחו'ל.. אני אחסוך לך את התהיות ואני מזמין אותך לראות במו עייניך במקום לראות דרך מסך מחשב סרטון שאתה עצמך אמרת שקל לזייף.. אתה מוזמן להגיע לביתי ואשמח להדגים בפנייך אם רצונך בכך..
 
לא שיכנעת אותי

חשבת על כך שאולי עד שתמתין ותחכה מישהו אחר יקדים אותך ויקח במקומך את מיליון הדולר? אתה מוכן לקחת את הסיכון? כבר אמרתי לך, זו לא חייבת להיות טיסה, אני בטוח שאם תחפש טוב טוב תוכל למצוא ספינה שתביא אותך לשם בחמישית המחיר של כרטיס טיסה, ואתה יודע מה? יש לי עוד אפשרות בשבילך, יש הרבה ספינות, של צים, וגם של מדינות אחרות, שזקוקים שם לעובדים חרוצים שיעבדו על הספינה גם באופן זמני בכל מיני עבודות, למה שלא תבדוק אם באחת הספינות שמפליגות לארה"ב זקוקים לעובד צעיר וחרוץ? אפילו במלצרות, או בשטיפת כלים, או עבודות נקיון בספינה, ככה גם תגיע לארה"ב בלי לשלם אגורה וגם תרוויח בדרך כסף, חשבת על זה? ותחזור הביתה עשיר עם מיליון דולר בכיס!! אבל בינתיים אני שומע ממך רק תירוצים, האמת? אני לא ממש מאמין לסיפורים שלך, ולא אין לי שום כוונה להיפגש איתך.
 

magstayle2007

New member
אל תעלב אחי אבל

זה לא ממש מעניין אותי אם אתה מאמין לי או לא מאמין!! אני יודע בוודאות מה אני מסוגל לעשות ומה לא.. האמונה שלך לגביי אינה משנה לי דבר. למעשה לאמונתך אין שום משמעות עבורי. תאמין לי אחי שקיום הטלקינזיס אינה תלויה באמונתך. הצחקת אותי במשפט אין לי שום כוונה להפגש איתך" חח אחי אתה לא עושה לי כאן טובה בזה שאתה נפגש איתי. עצם העובדה שניסיתי להיות נחמד והסכמתי שניפגש בכדיי להעלים לך את הספק זה אני כאן שעושה לך טובה. ההפסד כולו שלך באי הסכמתך להפגש. להזכיר לך: זה לא אני שמחפש הוכחות זה אתה!! מצידי תמשיך לחיות בתהיות זאת כבר בעיה שלך לא שלי. ואגש לרנדי מתיי שרק ארצה ומתיי שרק אחליט.. לא אתה ולא אף אחד אחר יגיד לי מתיי לטוס ובאיזה שעה.. וגם שכחת לכפות עליי תאריך!! אני בהחלט מתכוון לטוס לאחר שאחסוך מספיק כסף, ואטוס בזמן שאני אחליט לטוס. ולהגיד לך את האמת זה גם לא ממש מעניין אותי אם אתה חושב שאני ממציא תירוצים או לא.. זה שאתה בוחר לחיות בשקר ואם אמת "מדעית" שהוכיחה לנו כול פעם מחדש במהלך ההיסטוריה שהיא מסוגלת להשתנות ,זאת כבר בעייתך הבלעדית. לצערי אתה ועוד רבים אחרים אינכם מסוגלים להבין ולהאמין שקיים משהו מעבר לחמשת החושים הרגילים.. הכול עניין של מודעות. אבל זה גם בסדר. יש מישפט שאומר: עדיף לחיות באי הידיעה מאשר לחיות בידיעה! אצלך זה דיי מוזר כי אתה מחפש את הידיעה ובו זמנית מעדיף לחיות באי הידיעה. זה דיי מצחיק והזויי.
 

DJM2

New member
ידידי, תראה איך עושים את הכל

כאן יש לך קטעי וידאו והסברים מפורטים איך ניתן להזיז psiwheels בלי לגעת בהם, והכל באופן מדעי וטבעי לגמרי: http://www.thekeyboard.org.uk/Psi%20wheel%20video.html כאן יש עוד הסברים שמראים איך ניתן לעשות אותו הדבר גם שכזה נמצא במכסה אטום לגמרי: http://www.thekeyboard.org.uk/Covered%20Psi%20Wheel%20trick.html אתה צריך להבין שרוב הסיכויים שאת כל הדברים שאתה עושה אפשר בקלות להסביר באופן מדעי. זה נראה שבמקום לנסות להבין מה באמת עומד מאחורי זה, אתה מנסה להתכחש להכל. אתה לא הראשון שמצליח להזיז כדורי נייר בתוך בקבוקים, אבל הרבה מאלה שעושים את זה יודעים שלא מדובר במשהו על טבעי. בשביל לעשות את הניסוי של רנדי אתה תהיה קודם כל צריך להיות בטוח שאין שום דבר מדעי במה שאתה עושה, וגם להסביר למה בדיוק אתה חושב ככה. עד אז זה הכל יהיה רק בזבוז זמן..
 
עכשיו כבר אין לי ספק שאתה מבלף

אתה פשוט טרול שמחפש תשומת לב, למה לא תודה באמת? במקום להתייחס לדברים שכתבתי אתה ממשיך לנופף ידיים ולצעוק שהאמונה שלי לא משנה לך, כמה עלוב..... אם תמתין תחכה, מישהו אחר עלול להגיע לרנדי ולקחת את הפרס, אתה לוקח את הסיכון? הצעתי לך אלטרנטיבה שלא תעלה לך אפילו אגורה! תבדוק אם באמת הספינות שמפליגות לארה"ב זקוקים לעובדים זמניים, שטיפת כלים, מלצרות, עבודות נקיון, איזה תירוץ יש לך לא לנסות אופציה כזאת עבור מיליון דולר?? אתה אומר שאתה מגיעה ממשפחה לא אמידה, אני מגיעה ממשפחה עמידה ואני מוכן לעבור אפילו חודש שלם בניקיון רצפות ושטיפת כלים על ספינה כדי לזכות במיליון דולר, על מי אתה מנסה לעבוד?? אנשים לא כל כך טיפשים כמו שאתה חושב, או מקווה. תמשיך לספר סיפורים תירוצים ולוקשים. הנה כמה סרטונים יפים שמראים לך שפיסת נייר קטנה מאוזנת על חוט ברזל מסתובבת בקלות רק מהחום שנפלט מהידיים, גם כאשר העסק מכוסה! חברה תראו איזה יופי!
סרטון ראשון. סרטון שני. חמוד נכון?
 

DJM2

New member
הוא צריך לקנות רק כרטיס טיסה אחד

כי בחזרה יהיה לו כבר מטוס פרטי!
 

magstayle2007

New member
לסיכום תגובה לDJM ותגובה ללא מאמין

בשטויות. הרשו לי לנפץ לכם את האשליות המדעיות שאתם משוכנעים בהם. כן בדקתי הכול. וכן אין שום גורם ממה שהצעתם כאן שמסוגל להניע חפצים בדרך שאני מזיז. כן עשיתי את הניסויים שלי בדרכים שמבטלות כליל אפשריות של חשמל סטטי, ואפשרויות של זרמי אוויר ופרצי רוח... אני משוכנע ביותר שהיכולת שלי מסוגלת לעמוד במבחן.. ולגבייך DGM ניראה אותך מסוגל להניע עיפרון כשהוא מונח על השולחן בעזרת חשמל סטטי.. אתה עלול לגלות שזה בלתי אפשרי.. חשמל סטטי קורה לעיתים רחוקות במקריות גדולה.. אני מזיז חפצים בכול פעם שרק מתחשק לי. אם זה נישמע לך כחשמל סטטי, אז תרשה לי לומר לך תיגש ללמוד קצת או להשלים בגרויות כי ניראה שאין לך שמץ של מושג על מה אתה מדבר... חום שנפלט מהיידים? אתה מקשיב לעצמך? אני מקווה שאתה לא היית רציני כשאמרת את זה כי זה מוציא אותך אידיוט גמור! האם בעזרת חום שנפלט מהיידים תוכל להזיז חפצים מתיי שרק מתחשק לך? אני לא חושב.. מה שאני כן חושב הוא שאתה ספקן בצורה בלתי רגילה ואתה מסוג האנשים שגם אם אם ישמעו שזה הוכח במדע הם לא יאמינו.. אבל זה דרך הטבע.. מאמינים ישארו מאמינים וספקנים ישארו ספקנים ולא משנה איזה הוכחות או הדגמות יציגו בפניהם, הם תמיד יהיו משוכנעים שקיים גורם מדעי לכך. אני טוען שאני מצליח להניע חפצים בעזרת אנרגיות.. חפצים כגון: עיפרונות, פקקים, מטוטלת, גולות זכוכית כשאין שום גורם שמסוגל להניע אותם כולל חשמל סטטי, ואתה בא אליי בטענות מפגרות וקישורים סתמיים על חשמל סטטי ופרצי אוויר? דוגמה אני כעת מניח עיפרון על השולחן ולאחר דקות ספורות גורם לתזוזתו בתזוזות דיי משמעותיות.. ותמיד... האם זה חשמל סטטי בעייניך? כי אם כן אתה אז כושר השיפוט שלך נורא לקויי.. ולך לא מאמין בשטויות לגבי זה ששאלת אתה מעוניין לקחת את הסיכון ושמישהו אחר יגש לרנדי במקומך? אז תרשה לי לענות על שאלתך.. התשובה היא כן אני מוכן לקחת את הסיכון.. כי אם עד עכשיו אף אדם לא ניגש אליו.. אז אין לי מה לדאוג כול כך.. תאמין שלא יחליטו פתאום לגשת אליו בדיוק שאני תיככנתי זאת.. היה מספיק זמן לאלו בעלי האנרגיות לגשת לרנדי.. זמן של 30 שנה.. אז למה דווקא עכשיו אתה חושב שיש כאן סיכון?
 

DJM2

New member
"חשמל סטטי קורה לעיתים רחוקות" ../images/Emo6.gif

 

ורד87

New member
חאלס עם השטויות

אתה סתם מברבר אם באמת היו לך כוחות כבר ממזמן היית אצל רנדי או לפחות מתפרסם לדעתי ואל תעלב אתה ילד קטן שיש לו שביתה אז משעמם לו ומחפש עניין בחיים שלו אם יש לך באמת את היכולות האלו אז בוא תפגש איתי תראה לי חח למה יש לי הרגשה שלא תעשה את זה?
 
למעלה