חבר'ה תאמינו או לא הכול אמיתי

magstayle2007

New member
חח ההפך הוא הנכון ידידתי היקרה

אשמח להיפגש ולהראות אם רצונך בכך.. אין לי מה להסתיר ודבריי הן אמת.. אם בא לך להפגש ולראות בכיף.. אין לי שום בעיה עם זה!!
 
מסוכן להיפגש אם אנשים מהאינטרנט

שאת לא מכירה, אני מקווה שאת לוקחת זאת בחשבון. אם את מגיעה אליו, קחי איתך כמה חברים ואל תגיעי לבד, ככה גם יהיו יותר עיניים ספקניות שיבחנו את הדברים מכל הכיוונים ויוכלו לעלות על תרמיות וטריקים. אנא - דווחי לנו אם אתם נפגשים ומתי, וכמובן הכי חשוב דווחי לנו באופן אובייקטיבי מה תוצאות הניסוי ומה ראית. (באופן תאורתי יכול להיות שהוא ואת זה אותו אדם שכותב כאן תחת שני שמות משתמש, ככה שהמבחן האמיתי מבחינתי יהיה רנדי)
 

ורד87

New member
תודה על הדאגה. אני כבר ילדה גדולה.

אני מבטיחה לכם שהוא לא יפגש איתי. וגם אם כן אני אגיע לבד. זה לא יקרה אבל עובדה שניסיתי ליצור איתו קשר בפרטי ומאז הוא לא עונה למרות שהגיב בפורום. מדובר בטרול עובדה הוא נעלם אחרי שהבטיח להפגש. כמנהגם של טרולים.
 

magstayle2007

New member
שלום לך גברת.. לא נעלמתי לשום מקום.

ניסיתי ליצור איתך קשר במסנג'ר ואת לא מחוברת... זה כבר לא אשמתי... תתחברי למסנג'ר..
 
ומה עם מסרים כאן בתפוז??

לא יכולת לשלוח לה מסר ולהגיד לה שאתה מנסה ליצור איתה קשר? בחייך מספיק כבר עם התירוצים! כולנו ממתינים לראות מתי תצליח סוף סוף ליצור איתה קשר.
 

ורד87

New member
אני לא כועסת עליך.

פשוט אני לא מבינה ממה ההתרגשות.. הבנו. יש פה טרול שבטוח שהוא אלוהים, ילדון שחי בסרט אני יכולה למצוא לך עוד 1000 כמוהו.אין ממה להתרגש..
 

Alkhimey

New member
עכשו הבנתי אותך

אבל מה תעשה אם ברגע שתחסוך מספיק כסף הפטריות יגמרו? וכל הדיבורים על אלפא ושדות אלקטרומגנטים (או בשמם האחר, קרינה) נוצר הרושם שהבאת את הפטריות מצ'רנוביל ולא מהודו.
 
פטריית הזיות זה מסוכן חברים ../images/Emo187.gif

עכשיו הכל ברור
 
למעלה