אוףףףףףףףףף ../images/Emo10.gif
אויייייייייייייי קרה משהו אני נירשמתי ובטעות כמה פרטים לא היו נכונים אז נירשמתי שוב ואני דיפדפתי כדי ליבדוק פרטים על האודישניים ואז אני רואה שכתוב שמי שנירשם פעמיים ניפסל ולא מזמינים אותו לאודישן מה אני עושה???????????????