חברה עזרה דחוף..

אביחי 33

New member
בכיף../images/Emo24.gif

 
חחחחחחחחחחחחח כנסו

חופי זה בסדר להיתבללבלבלבלבלבלבלבללבלבלבללבלבלבלבלל וווווווווווווו... חחחחחחחחח חופי שחושבים על זה לע רעיון טוב עם אני ישיר להם שמה אז עדיף שלע..
 
אוףףףףףףףףף ../images/Emo10.gif

אויייייייייייייי קרה משהו אני נירשמתי ובטעות כמה פרטים לא היו נכונים אז נירשמתי שוב ואני דיפדפתי כדי ליבדוק פרטים על האודישניים ואז אני רואה שכתוב שמי שנירשם פעמיים ניפסל ולא מזמינים אותו לאודישן מה אני עושה???????????????
 
../images/Emo39.gif

זה סתםםםםם ניראה לי שאומרים את זה כדי שילדים לא יציפו בפרטים שלהם שוב ויהיה להם יותר קשה לבדוק....... אני בטוחה שיזמינו אותך! בהצלחה בובה!
 
למעלה