חברה עזרה דחוף..

חברה עזרה דחוף..

אני רוצה להירשם לשיר נולד מישהו יודע איפה אפשר להירשם ומיאזה גיל זה כדי שאני ידע אם אני יכולה להירשם או לא אשמח אם תענו לי
 
../images/Emo26.gifיש לי רעיון....

בואו נילך כולנו לאודישנים ( אני נראת פחות מהגיל שלי...חחח מטר ושייבה....) וכך זה יהיה גם מפגש פורום...חחח
 
למעלה