אחינו
לכל אחד פה יש שלוש ארבע שירים של כל להקה על המחשב... אני חושב שאם אתה באמת אוהב להקה, ממש ממש, תקנה את הדיסקים שלה, ותיהיה "נאמן" אליה, אולי זה נשמע פלצני, אבל ככה עשיתי למשל עם System Of A Down, אין לי שיר אחד מורד שלהם על המחשב, יש לי רק את הדיסקים שלהם, קנויים וחוקיים (חננה שכמוני).