חברה מה נסגר ..??

Batelka

New member
מה ניסגר איתך? אני שרופה עליהם :)

להקות מצויינות!
 

HEDpe

New member
רוצה עוד להקות .. ?

יש לי 6000 שירים במחשב .... אז אם את רוצה להכיר עוד להכות יכול להיות שאני יכול לעזור
 

HEDpe

New member
אז הינה כמה שירים

Taproot - again and again - poam Reveille - look at me now - inside out - what you gut - killing me Stuck Mojo - give war A chance pleymo - new wave - nawak one minute silennce - south Central - words mudvayne - dig - world so cold - under my skin Mindless self indulgence - faggot - i hate jimmy page - pussy all night ill nino - god save use - rip out your eyes - god is i hed(pe) - feel good - suck it up - dont give a fuck
 

itamar argaman

New member
אחינו

לכל אחד פה יש שלוש ארבע שירים של כל להקה על המחשב... אני חושב שאם אתה באמת אוהב להקה, ממש ממש, תקנה את הדיסקים שלה, ותיהיה "נאמן" אליה, אולי זה נשמע פלצני, אבל ככה עשיתי למשל עם System Of A Down, אין לי שיר אחד מורד שלהם על המחשב, יש לי רק את הדיסקים שלהם, קנויים וחוקיים (חננה שכמוני).
 

HEDpe

New member
מסכים איתך

תמיד אמרתי שאם היה לי את הכסף ... הייתי קונה את כל הלהקות שיש לי על המחשב ... אבל מה לעשות ... חיים בזבל ... צריך להוריד שירים .. נ.ב גם לי יש את הדיסק של סיסטם ...
 

BENNY66

New member
צודק

תראה לא כל אחד יכול לקנות יש כאלה שאין כסף אני אישית לפני שאני קונה דיסק אני מוריד אותו ושומע אם הוא טוב אני קונה אם שיר אחד טוב אז כנראה שהוא ישאר בחנות האוסף שלי בסביבות 160 דיסקים אורגינלים אני לא טחון בכסף פשוט עובדים וקונים כל חודש קצת
 

HEDpe

New member
יש בזה משהו .... ../images/Emo12.gif

היו לי די הרבה דיסקים ... אבל אתה נותן אחד לחבר הזה ואחד לחבר ההוא ... ולך לא נשאר
 

TheJackass

New member
אני מכיר את Kittie

ושמעתי על ill nino אבל לא שמעתי אותם.... kittie ממש טובות....
 

TheJackass

New member
הקשבתי להצעתכם.....

אהבתי.....איזה קול יש לסולן...
הלוואי היה לי קול כמו שלו....
 
למעלה