חברה מה נסגר ..??

HEDpe

New member
חברה מה נסגר ..??

מישהו מכיר את הלהקות הבאות ... ?!?! HEDpe Chevelle ill nino kittie ןכל הסגנות הזה ... ??? למה נראה לי אני ואח שלי האנשים הייחידים שמכירים אותם ... בעעע!! אז אם מישהו מכיר שיודיע לי ...
 

HEDpe

New member
ספר על כמה שאתה מכיר ...

אם אתה מכיר עוד כמה להכות טובות שלח לי איך קוראים להם
 
אני דווקא טוב בלהכות...

אבל להקות טובות יש lostprophets machine head inme incubus seether puddel of mudd enjoy!
 

DefTone

New member
זה לא נו אבל זה טוב...

Chilren of bodom cradle of filth dimmu borgir pantera מכיר?
 

HEDpe

New member
שמעתי עליהם

אבל לא ממש מכיר ... זה יותר מטאל .. לא .. ?
 

DefTone

New member
תשנה

נראה לי אתה תאוהב... כן זה מטאל, אבל גם נו מטאל זה מטאל, אני פשות מדבר איתך על סגנונות כבדים יותר... דבר איתי באיי סי קיו אם אתה רוצה: 216-259-127
 

Manic Subsidal

New member
לא רוצה להשמע קטנוני

אבל נו מטאל זה לגמרי לא (!!) מטאל ואין שום מקום להשוואה בין שני הסגנונות. נו מטאל זה סגנון לגמרי נפרד מכל האסופה של בלאק\דת'\הבי\טראש והוא פשוט שואב חלק מהאלמנטים שלו מהמטאל, אבל הוא לגמרי סגנון נפרד.
 

DefTone

New member
לך תבין אבל..

נו *מטאל* זה לא מטאל? איך שאתה רוצה... :]
 

itamar argaman

New member
לא..

נו מטאל זה כמו NU Metal או יותר נכון No Metal ("לא מטאל"), זה כל הסגנונות הכבדים כאילו, אבל לא מטאל..
 

emogirl

New member
הנה אולי כמה שאולי תאהב:

poison the well funeral for a friend from autumn to ashes brand new as i lay dying glassjaw every time i die בתור התחלה...אם תאהב אני אשמח לרשום עוד.
 
למעלה