Kobi Israeli
New member
זקוק לעזרה !!!!
1. זקוק לתוכנה שמכניסה את כל חגי ישראל ל IPAQ 1930 יש כזה דבר ? 2. כיצד מסנכרנים קבצים שיעברו רק מהמחשב ל IPAQ ולא דו צדדי. המון תודה !
1. זקוק לתוכנה שמכניסה את כל חגי ישראל ל IPAQ 1930 יש כזה דבר ? 2. כיצד מסנכרנים קבצים שיעברו רק מהמחשב ל IPAQ ולא דו צדדי. המון תודה !