clueless10
New member
זקוק לעזרה
ראשית, עלי להודות שהידע ה"טכני" שלי בכל הקשור למחשבים שואף לאפס.. ולכן אם אני משמיט מידע חשוב(שנראה בנאלי) או משתמש במונחים לא נכונים, אני מצטער מראש.... ובכן: בראשותי מחשב נישא lenovo. למיטב ידעתי "אמור" להיות לו זיכרון של 80 ג'יגה. אולם בזמן האחרון המחשב מודיע לי שאיו באפשרותו לעשות backup מפני שאין מספיק זיכרון. כשבדקתי ב properties של כונן c (יש לי רק כונן אחד) נאמר שמתוך ה80 ג'יגה נשארו רק 3.53 פנויים. מכייון שהמחשב רק ברשותי ואני משתמש בו לצרכי הפרטיים בלבד (לימודים ומוסיקה) הופתעתי שכן לא יכול להיות שמספר הקבצים שברשותי תופסים כלכך הרבה מקום. ובאמת, כשכנסתי לכונן C וסימנתי את כל התיקיות (כולל המוסתרים) ובדקתי את גודלם גיליתי שהם תופסים כ 35 ג'יגה... אם כן, לאן מעלמו 45 ג'יגה???? אשמח לפתרון או לחלופין להפניה רלוונטית. כמו כן אם אשמטתי מידע חיוני אשמח לתת אותו, כמובן בתנאי שאני יבין במילים "פשוטות" מה חסר...... תודה רבה נועם
ראשית, עלי להודות שהידע ה"טכני" שלי בכל הקשור למחשבים שואף לאפס.. ולכן אם אני משמיט מידע חשוב(שנראה בנאלי) או משתמש במונחים לא נכונים, אני מצטער מראש.... ובכן: בראשותי מחשב נישא lenovo. למיטב ידעתי "אמור" להיות לו זיכרון של 80 ג'יגה. אולם בזמן האחרון המחשב מודיע לי שאיו באפשרותו לעשות backup מפני שאין מספיק זיכרון. כשבדקתי ב properties של כונן c (יש לי רק כונן אחד) נאמר שמתוך ה80 ג'יגה נשארו רק 3.53 פנויים. מכייון שהמחשב רק ברשותי ואני משתמש בו לצרכי הפרטיים בלבד (לימודים ומוסיקה) הופתעתי שכן לא יכול להיות שמספר הקבצים שברשותי תופסים כלכך הרבה מקום. ובאמת, כשכנסתי לכונן C וסימנתי את כל התיקיות (כולל המוסתרים) ובדקתי את גודלם גיליתי שהם תופסים כ 35 ג'יגה... אם כן, לאן מעלמו 45 ג'יגה???? אשמח לפתרון או לחלופין להפניה רלוונטית. כמו כן אם אשמטתי מידע חיוני אשמח לתת אותו, כמובן בתנאי שאני יבין במילים "פשוטות" מה חסר...... תודה רבה נועם