זקוק לעזרה

clueless10

New member
זקוק לעזרה

ראשית, עלי להודות שהידע ה"טכני" שלי בכל הקשור למחשבים שואף לאפס.. ולכן אם אני משמיט מידע חשוב(שנראה בנאלי) או משתמש במונחים לא נכונים, אני מצטער מראש.... ובכן: בראשותי מחשב נישא lenovo. למיטב ידעתי "אמור" להיות לו זיכרון של 80 ג'יגה. אולם בזמן האחרון המחשב מודיע לי שאיו באפשרותו לעשות backup מפני שאין מספיק זיכרון. כשבדקתי ב properties של כונן c (יש לי רק כונן אחד) נאמר שמתוך ה80 ג'יגה נשארו רק 3.53 פנויים. מכייון שהמחשב רק ברשותי ואני משתמש בו לצרכי הפרטיים בלבד (לימודים ומוסיקה) הופתעתי שכן לא יכול להיות שמספר הקבצים שברשותי תופסים כלכך הרבה מקום. ובאמת, כשכנסתי לכונן C וסימנתי את כל התיקיות (כולל המוסתרים) ובדקתי את גודלם גיליתי שהם תופסים כ 35 ג'יגה... אם כן, לאן מעלמו 45 ג'יגה???? אשמח לפתרון או לחלופין להפניה רלוונטית. כמו כן אם אשמטתי מידע חיוני אשמח לתת אותו, כמובן בתנאי שאני יבין במילים "פשוטות" מה חסר...... תודה רבה נועם
 

אפסט

New member
יתכן מאוד כי לתקיית השחזור של חלונות

ו/או קבצים זמניים שנותרו במערכת.
 

יאיר B

New member
1. למה אתה עושה גיבוי דרך המערכת של לנובו?

לעשות גיבוי על הדיסק שלך זה דבר חסר היגיון (הרי גיבוי נועד למקרה שבו הדיסק שלך קורס...). תבטל את כל הגיבויים שעשית עד עכשיו, זה ישחרר לך מקום (איך בדיוק עושים את זה מישהו עם לנובו יצטרך להסביר לך). 2. כל מני עיניינים כמו נקודות שחזור של חלוונות (אפשר להוריד את הכמות שלהם). 3. מתי ניקת את המחשב בפעם האחרונה? (סל מחזור/קבצים זמניים וכאלה). קליק ימני על הכונן שלך (דרך מחשב) ושם לבחור מאפיינים , ניקוי דיסק. שים לב טוב מה אתה מאשר (למשל לא כדאי לבטל את האפשרות לשנת חורף אם אתה משתמש בזה).
 

clueless10

New member
תודה על התשובה אבל הבעיה עדיין קיימת...

1. אני לא. המערכת של לנובו "מנסה" לעשות את זה אוטומטית.. בכל מקרה אני יבטל את זה. 2.מה זה נק' שחזור ואיך מורידים אותם..? 3.ניסיתי כמה פעמים לנקות את הדיסק.. ללא תועלת.אני מרוקן את הסל מחזור מדי יום והקבציים הזמניים בקושי לוקחים מקום. ובכל מקרה מחקתי אותם ולא חל שיפור כלשהו בנפח הדיסק.... רעיונות נוספים יתקבלו בברכה.....
 

RoyBO

New member
יש לו XP. אפשר גם שם למחוק נקודות שיחזור

אבל הן תופסות הרבה פחות מאשר בויסטה
 
למעלה