זקוק לעזרה לגבי הספר "בדמי ימיה"

al-x

New member
זקוק לעזרה לגבי הספר "בדמי ימיה"

של ביאליק. שלום לכולם. יש לי מחר בוחן על הספר "בדמי ימיה", אני צריך לדעת על חיקוי במודע וחיקוי לא במודע של תרצה כאשר היא מחכה את אבא. אשמח לקבל כמה שיותר דוגמאות והסברים על הנושא, תודה
 
כל כך מתסכל...

לראות אנשים שלומדים ספרות, מחפשים בכל פינה באינטרנט סיכומים, ספרים, אנשים ש"יודעים אולי במקרה...", או דברים כאלה על החומר שהם לומדים. תפעילו קצת מחשבה ודמיון, אנשים! מה קרה לחינוך הקלאסי בארצנו? תלמידים צריכים להבין שגם הם צריכים להתאמץ קצת בשביל ללמוד, ולא הכל תלוי במורים. לחפש באינטרנט חומר על סיפור מסוים יום לפני המבחן, ברגע האחרון, זה מעשה נואש. תפתחו ספר, תקראו, תפעילו קצת הגיון בריא ודמיון!
 

al-x

New member
על "הגיון בריא ודמיון" לא מקבלים

ציון לצערי.
 

Rivendell

New member
אבל על השקעה כן ../images/Emo187.gif

לצערי אני לא יכולה לעזור כי לא למדתי את הספר המדובר... אבל למרות שאכן קצת מתסכל לראות את כל השאלות האלה, כשאני משחזרת את שיעורי הספרות שלי אני יכולה להבין מאין הן מגיעות. למה שתלמיד יפגין חשיבה עצמאית אם זה יוריד לו נקודות במבחן?
בכל אופן, להבא אני ממליצה פשוט ללמוד לבוחן מוקדם יותר ולקחת אולי מחברת מתלמיד אחר בכיתה. בד"כ אין בפורום תשובות לשאלות כאלה. בהצלחה בכל אופן!
 

al-x

New member
תודה ../images/Emo13.gif ורק הערה....

על הבוחן הודיעו אתמול ואני די עמוס במקצועות אחרים, אמנם זה לא תירוץ אבל...
בדר"כ לפני בחנים/מבחנים אני מצלם מחברות, פשוט יש לי כתב מכוער וגם אם אני עומד בקצב ההכתבה הכתב שלי לא ברור, אז הכי נוח לצלם. ועד שהתחלנו את "שיר ספרד/ימי הביניים" ספרות היה אחד המקצועות האהובים עליי.
 
למעלה