זקוקה לתמיכה ועידוד

איריס777

New member
זקוקה לתמיכה ועידוד../images/Emo7.gif

שלום לכולם! אני חדשה פה.אני מקוה שבפורום הזה אוכל לקבל תמיכה,עידוד וגם מידע שיעזרו לי. אני סובלת כבר כמה חודשים מהתקפי חרדה ולאחרונה גם מדכאון.רק מי שחווה זאת על בשרו,יודע כמה זה נורא. ניסיתי טיפול הומיאופתי,שלא עזר, ואתמול,ברוב יאושי,פניתי לפסיכיאטרית.היא רשמה לי ציפרלקס,להתחיל מחצי כדור וקסנקס,לפי הצורך. אתמול לקחתי חצי כדור קסנקס (חצי מ 0.5)והצלחתי להרגע ולהרדם עד 5 בבוקר,שזה כבר הישג בשבילי. אני מאוד מפחדת לקחת את הציפרלקס,בגלל תופעות הלוואי,לכן הבוקר לקחתי רק רבע כדור (רבע מתוך 10 מ"ג) ואני מתכוונת לעלות בהדרגה כל פעם רבע. עצם המחשבה על תופעות הלוואי,מעוררת בי חרדה. אני מתארת לעצמי שיש פה חברה שהתנסו בציפרלקס. אנא!!! כתבו לי איך זה היה אצלכם.אני זקוקה להרבה מידע וחיזוקים כדי שלא אשבר. תודה מראש...
 
איזה תופעות לוואי מדובר?

אם את יכולה לפרט מאליו תופעות לוואי את כה חוששת?... תראי שאיין ברירה , אז לוקחים , הרבה אנשים אומרים שזה עוזר בסך הכל אל תפחדי הרי חיים פעם אחת ואם זה יכול לעזור אז,,,,,צריך לתת לזה צ'אנס אני לוקח קלונקס קבוע כל יום אני מרגיש שזה עושה אותי רדום ופחות מרוכז למשל אבל זה המחיר שאני משלם כדי להיות רגוע יותר אז מה יותר טוב לי,,, כמובן שהרגיעה ,,,, בהצלחה
 

אופירA

New member
מנהל
מתופעות הלוואי של קסנקס את לא חוששת?

למה החלטת שלציפרלקס יש תופעות לוואי דווקא? ציפרלקס כדור מצוין, כעיקרון. עזר להרבה אנשים, בד"כ אין תופעות לוואי שיש לחשוש מהן. נסי להסיט את המחשבות הדמיוניות על תופעות הלוואי מדמיונך, ע"י שתחליפי אותן במחשבות על המוני אנשים שציפרלקס עזר להם, ועל מזלך הטוב שהרופאה רשמה לך ציפרלקס, שזו תרופה טובה, ולא עשתה עלייך ניסויים בכל מיני תרופות פחות מוצלחות... התקווה והאמונה שתפתחי בעצמך, שהתרופה תעזור לך - יקדמו מאוד לכשעצמם את היכולת של התרופה לעזור. 30% מהפוטנציאל של התרופה הוא התקווה והאמונה שלך.
 

איריס777

New member
תודה לכם על העידוד!

היום לקחתי רק רבע כדור וכבר היתה לי בחילה ושלשולים.הרופאה אמרה שהגוף שלי מגיב למינונים נמוכים ושאעלה לאט עד לחצי ושם אחכה שבועיים.היא אומרת שזה דווקא סימן טוב שהגוף מגיב כך.ואני מרגישה שזה ההפך-שאכלתי אותה ויקח לי הרבה זמן עד שהתקפי החרדה והדכאון יעלמו. אשתדל לקחת את עצתכם ולחשוב מחשבות חיוביות על כל אלה שהכדור עזר להם.אשמח לשמוע מהם איך היה אצלם,זה מאוד יעודד אותי. תודה מראש!
 

hydrophonic

New member
תראי

אם יש תופעות לוואי, זה סימן שהגוף מגיב לכדור וזה דבר טוב אני אסביר נניח ואת סובלת מחרדה והרופאה רשמה לך ציפרלקס הציפרלקס מוריד את החרדה הוא עושה זאת ע"י "הרדמת" מערכות מסויימות במוח הבעיה היא שכאשר אותה מערכת "רדומה" את עלולה לחוש נניח סחרחורת אז הסחרחורת היא טובה כי היא אומרת שהכדור משפיע לאחר מ"ס שבועות הגוף מתרגל לכך שהמערכת ההיא "רדומה" ותופעת הסחרחורת חולפת עם הסתגלות הגוף וכך גם יורדת החרדה הכדור שרשמו לך הוא מעולה אבל את צריכה לקחת בחשבון שלא כל כדור מתאים לכל אחד בייחוד בתחום החרדה והדכאון יש מגוון כדורים שיכולים לעזור ועוזרים! את רק צריכה לגלות מה הכדור ואיזה מינון מתאימים לך אישית , דבר שהרופאים לצערנו לא יכולים לחזות מראש. תרגישי טוב
 

בגוניה

New member
כדורים

היי, כשאני לקחתי ציפרלקס לא היו לי בכלל תופעות לוואי (קצת פיהוקים...) כך שאין לי הרבה מה להגיד בנושא זה. עם זאת, אני חושבת שכדאי לך לשקול להחליף את הקסנקס בקלונקס - הקסנקס לא עשה לי כל כך טוב (לא תופעות לוואי כמו שאת מתארת אבל פשוט לא הרגיש טוב). הקלונקס באופן יחסי היה הרבה יותר מוצלח. תרגישי טוב!
 

אופירA

New member
מנהל
קלונקס הוא אסון

מאין הרעיון שקסנקס גרוע ממנו? אם את לא הרגשת טוב עם קסנקס, למה היא צריכה לשקול להחליף אותו? התגובה מאוד אינדיבידואלית, ואם היא לא הרגישה רע עם הקסנקס, אלא עוד הוא השפיע עליה לטובה, אין סיבה להציע לה להחליפו.
 

בגוניה

New member
קסנקס מול קלונקס

ראשית אני בכלל לא מומחית וזו בהחלט התגובה האישית שלי. עם זאת, הפסיכיאטר שהתייעצתי איתו העביר אותי מקסנקס (שרשמה לי רופאת משפחה) לקלונקס והוא אמר לי אז שקסנקס הוא לא כדור טוב ... אבל בהחלט יכול להיות שיש דעות לכאן ולכאן.
 

איריס777

New member
אני עדיין לא יודעת אם הקסנקס טוב או לא...

אתמול הוא הרדים אותי והיום רק הפחית את החרדה אבל לא נרדמתי. אני הכי מפחדת מ"לילות לבנים".אם אני לא נרדמת בלילה-למחרת אני ממש זומבי וכל הסימפטומים מוחרפים. אני מקווה שעם הזמן אצליח להרדם גם בלעדי הקסנקס. תודה רבה לכם על הכל!!!
 
למעלה