זקוקה לעצה
זקוקה לעצה
בוקר טוב , לאחר 3 שנות נישואים החלטנו להתגרש . יש לנו תינוק משותף בן שנה . האב מנסה להתנער מהכנסת סעיף המדור להסכם הגירושין והתפשרנו על סכום של 500 ש"ח לתשלום במקום 30% כפי המגיע לי בחוק . כעת הוא מסרב לחתום על החוזה בטענה שצרכיו של הילד יהיו שונים ברגע שיכנס לגן חובה וברצונו להוסיף סעיף האומר שדמי המזונות יופחתו בלפחות ברבע מהסכום קיום .(היום משפחתון עולה 2450 ש"ח ולדבריו גן חובה לא עולה על הסכום של 300 ש"ח ) . מיכוון שאיני יודעת מה יהיו צרכיו של בני בגיל 4-5 וייתכן וההוצאות יהיו גבוהות יותר מהיום , אני מתלבטת האם להסכים לסעיף זה. האם סעיף שכזה מקובל ?
זקוקה לעצה
בוקר טוב , לאחר 3 שנות נישואים החלטנו להתגרש . יש לנו תינוק משותף בן שנה . האב מנסה להתנער מהכנסת סעיף המדור להסכם הגירושין והתפשרנו על סכום של 500 ש"ח לתשלום במקום 30% כפי המגיע לי בחוק . כעת הוא מסרב לחתום על החוזה בטענה שצרכיו של הילד יהיו שונים ברגע שיכנס לגן חובה וברצונו להוסיף סעיף האומר שדמי המזונות יופחתו בלפחות ברבע מהסכום קיום .(היום משפחתון עולה 2450 ש"ח ולדבריו גן חובה לא עולה על הסכום של 300 ש"ח ) . מיכוון שאיני יודעת מה יהיו צרכיו של בני בגיל 4-5 וייתכן וההוצאות יהיו גבוהות יותר מהיום , אני מתלבטת האם להסכים לסעיף זה. האם סעיף שכזה מקובל ?