זקוקה לעצה

מצב
הנושא נעול.

noali

New member
זקוקה לעצה

זקוקה לעצה
בוקר טוב , לאחר 3 שנות נישואים החלטנו להתגרש . יש לנו תינוק משותף בן שנה . האב מנסה להתנער מהכנסת סעיף המדור להסכם הגירושין והתפשרנו על סכום של 500 ש"ח לתשלום במקום 30% כפי המגיע לי בחוק . כעת הוא מסרב לחתום על החוזה בטענה שצרכיו של הילד יהיו שונים ברגע שיכנס לגן חובה וברצונו להוסיף סעיף האומר שדמי המזונות יופחתו בלפחות ברבע מהסכום קיום .(היום משפחתון עולה 2450 ש"ח ולדבריו גן חובה לא עולה על הסכום של 300 ש"ח ) . מיכוון שאיני יודעת מה יהיו צרכיו של בני בגיל 4-5 וייתכן וההוצאות יהיו גבוהות יותר מהיום , אני מתלבטת האם להסכים לסעיף זה. האם סעיף שכזה מקובל ?
 
תשובה

זקוקה לעצה
בוקר טוב , לאחר 3 שנות נישואים החלטנו להתגרש . יש לנו תינוק משותף בן שנה . האב מנסה להתנער מהכנסת סעיף המדור להסכם הגירושין והתפשרנו על סכום של 500 ש"ח לתשלום במקום 30% כפי המגיע לי בחוק . כעת הוא מסרב לחתום על החוזה בטענה שצרכיו של הילד יהיו שונים ברגע שיכנס לגן חובה וברצונו להוסיף סעיף האומר שדמי המזונות יופחתו בלפחות ברבע מהסכום קיום .(היום משפחתון עולה 2450 ש"ח ולדבריו גן חובה לא עולה על הסכום של 300 ש"ח ) . מיכוון שאיני יודעת מה יהיו צרכיו של בני בגיל 4-5 וייתכן וההוצאות יהיו גבוהות יותר מהיום , אני מתלבטת האם להסכים לסעיף זה. האם סעיף שכזה מקובל ?
תשובה
הסכם גירושין לא מחייב את הילדים. אפשר להסכים ואם הצרכים יגדלו אפשר לתבוע מזונות בשם הילדים.
 
בהנחה שאתם מיוצגים ע"י עורכי דין

זקוקה לעצה
בוקר טוב , לאחר 3 שנות נישואים החלטנו להתגרש . יש לנו תינוק משותף בן שנה . האב מנסה להתנער מהכנסת סעיף המדור להסכם הגירושין והתפשרנו על סכום של 500 ש"ח לתשלום במקום 30% כפי המגיע לי בחוק . כעת הוא מסרב לחתום על החוזה בטענה שצרכיו של הילד יהיו שונים ברגע שיכנס לגן חובה וברצונו להוסיף סעיף האומר שדמי המזונות יופחתו בלפחות ברבע מהסכום קיום .(היום משפחתון עולה 2450 ש"ח ולדבריו גן חובה לא עולה על הסכום של 300 ש"ח ) . מיכוון שאיני יודעת מה יהיו צרכיו של בני בגיל 4-5 וייתכן וההוצאות יהיו גבוהות יותר מהיום , אני מתלבטת האם להסכים לסעיף זה. האם סעיף שכזה מקובל ?
בהנחה שאתם מיוצגים ע"י עורכי דין
מומלץ להפנות שאלות מעין אלה למיצגים. רק להם יש יכולת לענות לגופו של מקרה ולא תשובה עקרונית, אשר לא תמיד מתאימה למקרה המיוחד. במידה ואינך מיוצגת, זה השלב לקבל יעוץ פרטני בין פרטי ובין בויצ"ו או נעמ"ת.
 

noali

New member
תודה על התשובה המהירה

בהנחה שאתם מיוצגים ע"י עורכי דין
מומלץ להפנות שאלות מעין אלה למיצגים. רק להם יש יכולת לענות לגופו של מקרה ולא תשובה עקרונית, אשר לא תמיד מתאימה למקרה המיוחד. במידה ואינך מיוצגת, זה השלב לקבל יעוץ פרטני בין פרטי ובין בויצ"ו או נעמ"ת.
תודה על התשובה המהירה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה