זקוקה לעזרה
לי 2 ילדים. הריון שלישי התסיים במות עובר ברחם, בבדיקות גילו קרישיות יתר. מאז מזה כשנתיים מנסה להרות ללא הצלחה. המחזור שלי היה לעולם סדיר לחלוטין 28 ימים בדיוק. רק בחצי שנה האחרונה התחילו לי כאבי מחזור באגן התחתון לא יכולה לזוז כמה ימים ללא משככי כאבים דבר שלא קרה קודם. הטפול היחידי שנתן לי הרופא זה איקקלומין ואני לא יודעת להגיד בוודאות אם הכאבים היו קודם לטיפול או נגרמו ממנו. בחודשיים האחרונים המחזור נהיה לחלוטין לא סדיר יותר מ 28 והאחרון אף הגיע ל 35 יום, כאבי חזה קשים לפני מחזור. ובמחזור עצמו הכאבים החמירו יש עכשיו כאב חד מצד ימין קשה לי ממש לתפקד בימים האלו אני חצי בן אדם כאב וחולשה בכל הגוף כמו מחלה. בעקבות הכאבים במחזור הקודם פניתי לרוא נשים אחר בבדיקת אולטרסאונד הוא אומר שרואה ציסטה עכורה עם דם בשחלה הימנית וחושב שיש לי אנדו', שאני אחכה עוד חודש לראות אם נעלם, אבל גם במחזור הנוכחי הכאבים לא עברו נראה לי אף החמירו מעט. האם לכם זה נשמע זמני או באמת אנדו'? אני מוכנה לללכת לרפואה פרטית לאבחון מדויק מי הרופא הכי מומלץ שעלי לפנות אליו? מדברים שקראתי באינטרנט פתרונות לבעיה מתחלקים בין נשים שרוצות הריון ללא רוצות, הבנתי שטיפולי פוריות מחמירים את המצב ובכלל הסיכויים להרות קלושים. כפי שכתבתי לי כבר יש ילדים ואני לא מוכנה לסיכונים וסבל נוראי , נראה לי שמכלול הבעיות מביא אותי להפרד מהחלום על ילד שלישי. בבקשה תשובה לסעיפים שציינתי ומה עליו לעשות עכשיו אני ממש אבודה.
לי 2 ילדים. הריון שלישי התסיים במות עובר ברחם, בבדיקות גילו קרישיות יתר. מאז מזה כשנתיים מנסה להרות ללא הצלחה. המחזור שלי היה לעולם סדיר לחלוטין 28 ימים בדיוק. רק בחצי שנה האחרונה התחילו לי כאבי מחזור באגן התחתון לא יכולה לזוז כמה ימים ללא משככי כאבים דבר שלא קרה קודם. הטפול היחידי שנתן לי הרופא זה איקקלומין ואני לא יודעת להגיד בוודאות אם הכאבים היו קודם לטיפול או נגרמו ממנו. בחודשיים האחרונים המחזור נהיה לחלוטין לא סדיר יותר מ 28 והאחרון אף הגיע ל 35 יום, כאבי חזה קשים לפני מחזור. ובמחזור עצמו הכאבים החמירו יש עכשיו כאב חד מצד ימין קשה לי ממש לתפקד בימים האלו אני חצי בן אדם כאב וחולשה בכל הגוף כמו מחלה. בעקבות הכאבים במחזור הקודם פניתי לרוא נשים אחר בבדיקת אולטרסאונד הוא אומר שרואה ציסטה עכורה עם דם בשחלה הימנית וחושב שיש לי אנדו', שאני אחכה עוד חודש לראות אם נעלם, אבל גם במחזור הנוכחי הכאבים לא עברו נראה לי אף החמירו מעט. האם לכם זה נשמע זמני או באמת אנדו'? אני מוכנה לללכת לרפואה פרטית לאבחון מדויק מי הרופא הכי מומלץ שעלי לפנות אליו? מדברים שקראתי באינטרנט פתרונות לבעיה מתחלקים בין נשים שרוצות הריון ללא רוצות, הבנתי שטיפולי פוריות מחמירים את המצב ובכלל הסיכויים להרות קלושים. כפי שכתבתי לי כבר יש ילדים ואני לא מוכנה לסיכונים וסבל נוראי , נראה לי שמכלול הבעיות מביא אותי להפרד מהחלום על ילד שלישי. בבקשה תשובה לסעיפים שציינתי ומה עליו לעשות עכשיו אני ממש אבודה.