זקוקה להשוואה

זקוקה להשוואה

מאנשים שלומדים משפטים באוניברסיטת בר אילן או תל אביב... איפה עדיף? מבחינת האווירה, המרצים, הרמה וכו'.. זה טעות שלא הלכתי לראות בעצמי?
 

שרון58

New member
הבקשה קשה

את לא מבקשת ממי שהלך לבקר בשני המקומות (או במקרה למד בשני המקומות) להשוות את מבקשת מכל מי שמכיר את אחד הצדדים לתת לך השוואה. אני למשל מבר אילן, אני יכולה לתת לך המלצה על בר אילן אבל אני לא יכולה להשוות לך לתל אביב. אני אישית לא אוהבת את תל אביב אבל מבחינה שטחית/חיצונית ביותר, אין לי מושג איך זה בתור סטודנטית. חבל שלא הלכת לימים פתוחים, אבל מצד שני, קחי עצמך, וצאי לסיור עצמי באוניברסיטאות. בקשי ממישהו שלומד בבר אילן ומישהו שלומד בתל אביב להתלוות אליהם ועשי לעצמך יום פתוח משלך... רק מהרי, הלימודים מסתיימים בקרוב. אה, וזה גם משנה מה את הולכת ללמוד....
 
כן צודקת.. ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

או קיי.. אני הולכת ללמוד משפטים.. אני בטוחה שמישהו עשה את הבדיקה הזאת וביקר בשתי האוניברסיטאות.. אז מה ההתרשמות שלכם?? אני כנראה כבר לא אספיק לעשות את זה כי אני טסה בעוד שבוע וחצי.. אני גם מכירה רק אנשים שלומדים בבר אילן וחושבים שזה מקום מדהים..
 

פנחסון

New member
לא בדקתי את שתי המקומות, אבל בהחלט

ממליץ על בר אילן, ולו רק בשל האספקט החברתי-שיתופי הקיים אצלנו בפקולטה למשפטים. ללמוד משפטים בלי ההרגשה שמישהו מתחרה איתך, והידיעה שתמיד תוכל לסמוך על האנשים שלומדים איתך זו הרגשה נפלאה.
 

ק ה ל ת

New member
לא מכיר את הצד החברתי

אבל לתל אביב במשפטים יש שם טוב יותר, לפחות עד כמה שאני יודע. המנהלה וכל המסביב נוח למדי (בכל מקום חוץ ממדוייקים), מה שהבנתי שלא קורה בבר אילן. מה שכן, תל אביב היא אוניברסיטה מנוכרת יותר (למרות שלי מבחינה חברתית היא נראית בסדר גמור, שוב לא ממשפטים).
 

פנחסון

New member
לא קורה בבר אילן חוץ ממשפטים...

אני חייב להודות שמהבחינה הזו אנחנו קצת חיים בתוך בועה כאן... אנחנו לא באמת מודעים לבעיות הבירוקרטיות השוררות בשאר האוניברסיטה, וגם לא ממש מעורים חברתית עם שאר האנשים...
 
למעלה