זו לא אני, זה אתה, מנוול

למדי את השיעור..אך לא עד הסוף..

מבין לכאבך, לא מכיר את האירוע.. עבודה בעיניים כדי לכבוש? אולי.. אולי התחיל רציני וההתלהבות נרגעה, או שאולי את לא מה שהוא דמיין ורצה.. ואולי.. כן... כן..הונאה קטנטנה.. אז למדת משהו בחיים ושכר הלימוד כואב..כואב.. אני אומר "לימדי ילדה, לימדי.. את השיעור, אך לא עד הסוף, כי כשיבוא הגבר הרציני , האמיתי, אל תדחי אותו מראש בגלל הנסיון הזה..
 

אלה43

New member
אמרה לי פעם מורה שלי

אם ישבת על כיסא והוא נשבר, יותר לא תשבי על כסאות? גם אני עברתי מה שבעיניי נתפס כהונאה. וממרחק החודשים אני אפילו בטוחה יותר. אבל...אין לי איך לשנות וברגע שהבנתי שהונו אותי, גם אין לי עניין לשנות. עם הימים שעברו נרגע הכאב, התגמדה קצת הפגיעה. נכון שקשה אחר כך לפתוח את דלת הלב, אך אני בטוחה שגם אחרי שנשבר הכיסא עליו ישבתי, אבדוק אולי באופן אחר את הכיסא הבא עליו אשב, אך לא אפסיק. אל תנעלי את ליבך בגללו. "הוא לא שווה את הכאב שמתרוצץ אצלך בלב"...
 

shemesh22

New member
מצוטטת לך מהחתימה שלך...

"להתמכר ללב המתפרע לדמיון המתפקע לאושר הנוגע בעומק הכאב". אכן יצירתית:) מאמינה שמי שחותמת באלו המילים, יודעת שהבחירה היא שלנו ומודעת למחיר הכאב שמשלמים לפעמים. המשך עירבוב נעים לך בין הדימיון למציאות
 

36alma

New member
אני מסכימה איתך במאה אחוז. מי ששם

את עצמו במקום ההוא, שבו אפשר להגיע לאושר גדול, חושף את עצמו לאפשרות להיפגע, ומכאן לכאב גדול. אני יודעת, שיש גברים אחרים, ולכן, מאמינה, שגם לזה שאיתו אגיע למקום של כיף גדול, בוא יבוא..זה עניין של עיתוי, מצב אישי, נפשי רוחני, ותיאום בציפיות...או באין ציפיות.. תודה לאל שיש אומץ לשים את עצמי במקום הזה. לא הייתי רוצה שזה יהיה אחרת...מי שלא מעיז, לא משיג.
 

shemesh22

New member
וכל מילה נוספת מיותרת

אפשר גם מי שלא מנסה לא טועה, או מי שלא מרגיש לא נפגע...
 
../images/Emo45.gif יפה אמרת ../images/Emo41.gif

מכיר את המלים האלה כה טוב, רומנטיקן שכמוני. וכן, יש גם גברים אחרים. פה ושם.
 

36alma

New member
לכל מי שתוהה, מי האיש: תרגעו, הוא

לא אחד מאיתנו. הוא לא מהפורום, ולא יהיה חלק ממנו. אצלינו אין כאלו, נכון?
 

מטריקס5

New member
בפורום שלנו יש רק נשים כאלה../images/Emo10.gif

יאללה נמרות...איפה הצפורניים???
 

vered 37

New member
בפורום שלנו יש נשים כאלה ../images/Emo13.gif הבנת..

ואנחנו הופכות לנמרות ששולפות ציפורניים רק כשמישהו מסוכן מתקרב... לטריטוריה שלנו....מובן ?
 

vered 37

New member
../images/Emo13.gif הרוסיות..הורסות תרתי משמע....

וכשתגדל אולי אולי תבין.... עד אז שישאר בגדר תעלומה....
 

מ צד שני

New member
אוהב..

אתכן הנשים מחפשות חלום..הגברים הטובים שלידכם..אתן רוצות בתור "ידיד" אז מה הפלא שהזאבים והטלאים דופקים ללא רחם????? ו מ צד שניטוב שיש כאלה..אולי תלמדו להעריך את האחרים..
 

36alma

New member
תגיד לי, נפגשנו פעם??? לא כי עושה

רושם שאתה לא ממש מכיר אותי....
 

36alma

New member
תגיד לי חוץ מזה, אין גברים כאלו?

שרואים אישה טובה ולא שמים אליה? הנה, אני אמרתי לבחור, "אתה מחפש אישה בעלת מידות טובות. אז, מצאת אותה...אבל אתה מחפש אחת מניאקית", לפי התשובה שלו, זה היה נכון!
 

r e d head

New member
כבר מאתמול אני רוצה לכתוב לך משהו

עלמה - אישה עם עיניים יפות פעם, אני חושבת שהיו לי מחשבות דומות למה שכתבת כאן, כל כך דומה שממש בא לי לשאול אותך אם הכרנו אותו אדם. מאז השתנתה קצת ראיית החיים שלי ואולי נוספו לי עוד כמה קילומטרז'ים של ניסיון. רציתי להגיד לך שאותו אחד שאת קוראת לו כאן מנוול רוב הסיכויים שהוא לא יזהה את עצמו כמנוול, רוב הסיכויים שהוא לא התכוון לפגוע בך בכוונה.
 

36alma

New member
אדומה שיער שלי...

לצערי, הוא שיחק איתי כל כך הרבה משחקים, ואני שיתפתי כנראה שיתפתי פעולה, לפני שהבנתי שזה מה שאני עושה....יש לי הרושם, שהוא דווקא במקרה כן התכוון. במקרה הספציפי שלו. כי הוא עשה יותר מידי דברים נבזיים, וצחק על זה בריש גלי. חבל שאני, הסכמתי לסבול את זה זמן רב מידי.
 
מה שכתבת,פשוט....חזק../images/Emo127.gif

אין מה לעשות ישנם גברים איכותיים ישנם גברים ...גברים ישנם גברים שהם מעדן יש ויש.. אבל יש גם את אלו...שכשהם שוכבים איתך , הם כבר מדמיינים את הבאה בתור. מחלה! ואם זיהית מההתחלה, נצלת, ואם לא נפגעת. אבל אנחנו רק אנושיים. לא תמיד אנחנו מסוגלים להיות כל כך מקצועניות ולזהות אותם מההתחלה. עצוב.
 

36alma

New member
אני חושבת....שהבדידות היא זו שגורמת

לנו לעצום את העיניים קצת, לפעמים....להוריד הגנות, להיות קצת פחות קשובים לעצמינו, וקצת פחות זהירים... הלא כבר נאמר, "מבדידות האנשים נהיים קשים, מעטים יוצאים ממנה נשכרים", וגם "לא טוב היות האדם לבדו", וגם, "או חברותא, או מיתותא"....(או משהו כזה-לגבי האחרון). הדבר הכי קשה, זה להיות לבד. לישון לבד, לקום לבד.... במחשבה שלישית, אולי גם אותו "מנוול", בא אלי מהמקום הזה...
 

ל י M ו ר

New member
ואני מאמינה

שכל אחד שנכנס לחיינו יש לו תפקיד שם. יודעת אולי זה לא נתפס אבל גם לזה הכובש שלא תמיד מודע לזה שפוגע יש תפקיד. מה שבטוח זה שאחרי אחד כזה החיישנים שלך מתחדדים. כתבת חזק כל כך.
 
למעלה