זו לא אני, זה אתה, מנוול

SecondOpinion

New member
מזכיר לי משהו

כשההורים היו "מאחלים" שהילדים שלנו יהיו אלינו כמו שאנחנו להורים, שאלתי אם "גם סבתא אמרה לך את זה, ועכשיו אני מחזיר לך, בשביל הצרות שגרמת לסבתא". אני מניח שיש מישהו בעולם שאיחל לך את ההוא שילעס ויירק אותך. אז הגלגל מסתובב, השיירה עוברת והכלבים ממשיכים לנבוח. הייתי גם מציע, תחשבי טוב טוב ממי את מבקשת שיעשה לך ילד. ואולי, רק אולי, הרצון שלך להתעבר ממי ש(מסתבר ש)את לחלוטין לא מכירה, הבריח אותו בדרך הטובה ביותר שהוא מכיר: לגרום לך לכעוס, להיעלב ולעטות את גלימת הקדושה המעונה. צאי מהפוזה הפגועה. את אישה בוגרת, אולי אפילו אם לילדים. לימדי את הלקח והפיקי ממנו את המירב.
 

SecondOpinion

New member
עד שהתרגלתי לקרוא מימין לסמול

ונכון, את צודקת. לא ביקשת. הוא הציע. או שסתם שאל אם בא לך על הגנים שלו. חבל שאת נתפסת למילה אחת. הטון של כל ההודעה שלך היה כעוס מאוד. אבל מה שאותי הטריף היה הקלות הבלתי נסבלת של הנכונות להביא ילד לעולם עם אדם זר למעשה. את מאוד אחראית. רוצה שאעשה לך ילד? אני מבטיח לכתוב לך שירים וכל הבולשיט הזה.
 

36alma

New member
אני אפילו לא רוצה שתכין לי סלט,מאמי

אתה מדבר על ילד??
 
אולי בא לך שקשוקה?

חחחחחחחח סתם הצחקתם אותי אחד מדבר על א' והשני עונה על ת' ומה זה לעשות ילד? מה זה חומוס? ומה רע בשירים? שירים זה אחלה במיוחד כשכותבים אותם לבד
 

36alma

New member
וכן...אולי תלמד לקרוא מימין למדיום!

למה סמול? אם תתעקש, תקרא מימין לאקסטרא לארג'!
 
למעלה