זועמת ומתביישת!

  • פותח הנושא nett
  • פורסם בתאריך

sirpad

New member
אז ששר האוצר יחזור בו מהתוכנית

כי התוכנית הביאה לשביתה שהביאה לביבוז והתוכנית אמורה לחסוך.
 

Ayelet CA

New member
הוא לא יכול

התכנית נועדה לתקן את מה שכל אלו שישבו בממשלות הקודמות (מכל הכיוונים) עשו. צריך תכנית כלכלית, אין ספק. צריך להציל את המשק מקריסה אבל יש כל כך הרבה מקומות לקצץ בהם לפני שנוגעים בקצבאות. (אף אחד לא מסוגל לטפל באמת בוועדים החזקים כמו אלו של חברת החשמל למשל, ושם יש הרבה שומן מיותר, והם לא היחידים). העניין הוא שהמעמד הבינוני בישראל מצטמק והולך והוא זה שאמור להחזיק על כתפיו את הכלכלה וממנו דורשים עוד ועוד ויש גבול כמה שאפשר לסחוט.
 

ננסנס

New member
עמיר פרץ וההסתדרות - מושחתים בגרוש

סירפד ידידי, או שאתה נאיבי או שאתה לא כלכך זוכר את יוסף... מגוף המגן על העובדים, המעסיק עשרות אלפי עובדים נוספים, המרתיע כול ממשלה ופקידיה, שראשו נחשב לאחד משלושת האנשים החזקים במדינה (יחד עם הרמטכל וראש ההמשלה), הפך הארגון הזה לארגון פושט רגל, עם חובות עתק, חסר נכסים וחברות שאינו מסוגל לשלם את משכורות מאות העובדים הבודדים שעדיין מעסיק. וכל זאת למה ומדוע? בין השאר בעקבות השחיתות בצמרת, של אותם פקידי על שהתעלמו מהצרכים האמיתיים של העובדים, שדאגו ועדיין דואגים רק לועדי העובדים החזקים במגזר הציבורי/ממשלתי(כמו חברת חשמל, בזק, תעשיה אוירית ובנק הפועלים), לרווחתם האישית והמשפחתית (כולל מימון מטרות תעמולתיות כמו הפועל ת"א), שהתעלמו מהעובדים הפשוטים, אלו שתמיד היה ועדיין ניתן לפטרם ללא כל פיצוי או הסבר. ידעת שההסתדרות היתה שותפה להסדר עם חברות הכוח אדם המקבע את מעמדם הנחות (בלשון המעטה) של העובדים הזמניים? עמיר פרץ היקר, קודם כל דואג לתחת שלו, שיהיה לו רך ונעים עת יישב בביטחה על מושבי הכנסת. את כניסתו הדי קבועה לכנסת הוא חייב לאותם הועדים הגדולים אשר מצביעים לו בהמוניהם ובכך הופכים את ראש ההסתדרות לראש הועדים החזקים ועושה דברם. הייתי מכבד את האיש לו היה מתרכז בעבודתו בהסתדרות, לו היה מגן על מאות עובדי הטקסטיל כמו שהגן על מפוטרי השמנת מבנק הפועלים, לו היה נלחם עבור אלפי השכירים במגזר הפרטי הקורסים תחת נטל המס על מנת לממן את מקוריביו אוכלי החינם במגזר הציבורי. לו היה מנהל מאבק עובדים אמיתי ולא מוציא את הקומבינטורים מהעיריה לשביתה עם חבריהם מרשות הנמלים וחברת החשמל ודופק את אלו שבאמת תורמים עבודה אמיתית ונושאים על גבם את נטל המגזר הציבורי המנופח והמסואב!! לאבי, סוציאליסט מזדקן... שאחת לכמה חודשים נתקל בעיקובים בהגעת סחורה טריה עקב עיצומים אלו או אחרים (ושתבין, רשות הנמלים הינו אחד המוסדות הכי מושחתים בעולם... מאפיה אמיתית העוברת מאב לבן... מלגזנים בב.מ.וו...), שנאלץ לא אחת לספוג הפסדי עתק בעקבות שביתות אלו, המשתייך למעמד הבניים הנושא בנטל המס המטורף, יש בטן מלאאאאה על מושחתי ההסתדרות... אף אחד לא יוכל למכור לו את "טובת העובדים" המזויפת של פרץ וחבריו!
 

ננסנס

New member
מומלץ לקרוא

אברהם טל מהארץ בדברי חיזוק לננסנס... (שמוליק משפיע עלי עם הגוף השלישי...)
 
../images/Emo45.gif כל כך נכון, כל כך ידוע

בגלל זה אנחנו כאן, לא ? באחת הכתבות על השביתה במעריב היתה תגובה של עובד שהיתה משהו בסגנון הבא: "כל הכבוד לעמיר פרץ, בזכות ההסתדרות היום אני יודע שאי אפשר לפטר אותי" פשוט בושה, ובאלה הציבור תומך ? אני לא מחסידי ה-"At will employment" אבל זה בהחלט עדיף על שיטת הועדים, כי מי שטוב - אין לו מה לדאוג, כי מי שמפוטר באמת ללא סיבה, או משיקולים זרים או אפליה - גם ב-At will בית המשפט ייצא להגנתו.
 

sirpad

New member
ננסנס ידידי, אתה משול לארנב שממלמל

את שפת הזאבים.
 
למעלה