זוגיות

inbalk

New member
זוגיות

שלום לך הייתה לי לאחרונה זוגיות אך בן הזוג החליט שכרגע הוא לא יכול לקבל על עצמו מחוייבות בגלל דברים שעוברים עליו. שאלתי מתי הוא יקבל גט והאם נחזור ומתי. אודה לך על תשובתך. שמי:ענבל מזל אריה תאריך לידה:260765 שמו:דיויד הנרי מזל קשת תאריך לידה:241163
 

Tal_Ya_Tal

New member
היי ענבל, ../images/Emo42.gif השאלה שלך מתאימה

יותר לפורום אסטרולוגיה ולא לפורום רוחני. למרות שאני אכן אסטרולוגית במקצועי, אינני נוהגת לענות על שאלות מסוג זה, מן הסיבה הפשוטה, שאלו הן שאלות חיזוי עתיד, שממנו אני נמנעת כי---א. אפשר לזהות את המגמה אבל אי אפשר לקבוע בודאות אם זה אכן יקרה, מפני שיש כאן את זכות הבחירה החפשית של כל אחד, לחוות את המגמה הזאת, בכל אחת מן הרמות האנרגטיות: פיזית, רגשית או מנטלית. ב.כל קביעה שרירותית, היא בעצם, לקיחת האחריות ממכם על מה שיקרה , לקיחת האחריות הקארמתית-עלי ואולי אפילו, מניעה אפשרית של החוויות שנשמותיכם בחרו לחוות.
ג. לא נתת לי מספיק פרטים מל מקום. באסטרולוגיה, יותר חשוב מקום-הלידה ושעת הלידה המדוייקת מאשר שם המשפחה והשם האמצעי וכו´. מידע זה, מתאים יותר לנומרולוגים, או לרבנים. והם עשויים אף לתת לך תשובות מן הסוג שאת מחפשת. התשובות שאני יכולה לתת לך, הן על שאלות כמו: למה אני מצויה במערכת יחסים שכזו? אילו דברים עלי ללמוד בקשר הזה? איזה סוג של התאמה יש בינינו? האם הקשר הזה הוא קשר מחיים קודמים. מה היינו בחיים הקודמים האחד עבור השניה? האם הקשר הזה האו קשר פורה? (מבחינת הולדת צאצאים) וכו´. על שאלות כאלה, אני מעדיפה לענות בפגישה אישית ולא בפורום הזה.
L&L TALYA
 
למעלה