נפגעתי מן המחיקה הגורפת..
צר לי אם פגעתי ברגשותיו או פרטיותו של מי מבאי הפורום, לא הייתה לי ולו הכוונה הקטנה ביותר לפרסם תמונות על מנת לפגוע, אלא על מנת להזכר, לחוש שוב את התחושות מן המפגש. צר לי כפליים, כי לא נכחתי בדיון הסוער לגבי פרסום התמונות שהיה כאן בעבר ולכן לא יכולתי לדעת על כך.. אני נתבקשתי על ידי אלכס לצלם במפגש, כפי שצלמתי במפגש הקודם, נזהרתי מאוד שלא לצלם את מי שלא רצה בכך, אך ישנן תמונות יותר קבוצתיות, של האנשים שישבו במסעדה. אני לא נפגעת בקלות, באמת שלא, אך הפעם, הרגשתי מעט עלבון. ואסביר: שמחתי לצלם, שמחתי לערוך את התמונות, שמחתי להענות לבקשות האנשים להצטלם ולקבלן בפורום, הדרך שנבחרה להתמודד עם הבעייה הייתה מחיקה חד משמעית, ללא הודעה, לא לפני ולא אחריי הפעולה. לא אפרסם יותר תמונות. לא חושבת שארצה לצלם יותר במפגשים. חבל