זה רק נדמה לי

boazt25

New member
זה רק נדמה לי

או שהשרשור עם הקישור של עירית לתמונות ממפגש שהיה בצפון נעלם?
 

may24

New member
נדמה לך.....

לא היה ולא נברא שירשור עם תמונת עדיין..... אולי בעתיד הקרוב..... דרך אגב מה קורה בוזי? סיימת עם המבחנים?
 

boazt25

New member
היום היה המבחן

הראשון והאחרון שלי היה בסדר מקווה שלא אצטרך מועד ב´
 

AlteX

New member
כן, גם השרשור של ויקטוריה עם תמונות

מלפני כמה ימים נעלם... כי... ויאמר... "לא תפרסם תמונה של חבר פורום ברבים ללא הסכמתו האישית!"
 
ואני מבינה גם למה נמחק

כמו שאניל אפירסמתי את התמונות שלי, שאלתי לפני, כי יש אנשים שלא רוצים שתמונות שלהם יפורסמו בפומבי בפורום. אני חושבת שעדיף שכל אחד ישמור את התמונות שלו לעצמו, או שפשוט אם מישהו רוצה, שישלח לשני בפרטי ולא על גבי הפורום. או שרק אדם שרוצה לפרסם את התמונה שלו יפרסם, ככה הכי בריא לכבד את כולם אישה יפה.
 
נפגעתי מן המחיקה הגורפת..

צר לי אם פגעתי ברגשותיו או פרטיותו של מי מבאי הפורום, לא הייתה לי ולו הכוונה הקטנה ביותר לפרסם תמונות על מנת לפגוע, אלא על מנת להזכר, לחוש שוב את התחושות מן המפגש. צר לי כפליים, כי לא נכחתי בדיון הסוער לגבי פרסום התמונות שהיה כאן בעבר ולכן לא יכולתי לדעת על כך.. אני נתבקשתי על ידי אלכס לצלם במפגש, כפי שצלמתי במפגש הקודם, נזהרתי מאוד שלא לצלם את מי שלא רצה בכך, אך ישנן תמונות יותר קבוצתיות, של האנשים שישבו במסעדה. אני לא נפגעת בקלות, באמת שלא, אך הפעם, הרגשתי מעט עלבון. ואסביר: שמחתי לצלם, שמחתי לערוך את התמונות, שמחתי להענות לבקשות האנשים להצטלם ולקבלן בפורום, הדרך שנבחרה להתמודד עם הבעייה הייתה מחיקה חד משמעית, ללא הודעה, לא לפני ולא אחריי הפעולה. לא אפרסם יותר תמונות. לא חושבת שארצה לצלם יותר במפגשים. חבל
 

may24

New member
הייעירית....

אני לא חושבת שמישהו או מישהי נפגעו כל כך אם פירסמת את התמונות בפורם, את גם לא עשית זאת מכוונה רעה רק טובה רצית להראות את התמונות שצילמת אני בכל אופן מעריכה את העובדה שצילמת תמונות על חשבונך. ואפרופו צילומים.... כיצד אוכל לראות את התמונות שלי? שלך, מאי
 
יקירתי

נושא התמונות בפורום מאוד רגיש, גם אני אחרי שצילמתי לא העזתי לפרסם פה שום תמונות כי ידעתי כבר ממזמן שהנושא הזה רגיש, לכן אמרתי שאם מישהו רוצה אשלח לו פרטי ולא על גבי הפורום. כדי לא תהייה אי נעימות ממישהו. אני רק מדציקה שהיו צריכים לכתוב לך הודעה על מחיקה או משהו. התמונות של כולם אצלי,נו גם לי מגיעה מזבכרת לא?! וחלק מהתמונות שלחתי בפרטי למי שביקש. אני לא חושבת שהיתה כוונה אישית לפגוע בך או משהו שכזה, הרי בזכותך היו לי מזכרת מהיום הולדת שלי כי המצלמה שלי נדפקה ואם כבר אז כבר, לי יש תמונה שלך מהמפגש בצפוןןןןןןןןןןן
 

AlteX

New member
רקמונת!!! ../images/Emo24.gif../images/Emo108.gif../images/Emo24.gif

אני מניח שעופר היה צריך לכתוב לך מסר לאחר שמחק את ההודעה שלך ולהסביר את הסיבות, אך זאת סה"כ אי הבנה... ולא היתה כאן שום כוונה לפגוע בך, כפי שלא היתה לך שום כוונה לפגוע בפרטיותם של אנשים. אני מאוד שמח שצילמת את המפגש וערך את התמונות, ואני בטוח שכל אלה שמופיעים בתמונות יודו לך על כך! אבל... בפעם הבאה פשוט תפרסמי את העובדה שצילמת, אך אל תפרסמי את הכתובת בפורום. יש הרבה אנשים שמסכלים בפורום, לא רק אלה שהיו במפגש ולא רק אלה שכותבים כאן... את הכתובת של אתר התמונות תוכלי פשוט לשלוח במסר לכל אחד מאלה שמופיעים בתמונות והיו במפגש... אני מאוד מצטער שנפגעת... אני שולח לך ים של
-ים ענקיים לעידוד, ואני חושב שאת צלמת מצויינת ומקווה שאף פעם לא תפסיקי לצלם אותנו במפגשים. אני אישית ראיתי את התמונות ואני מוכן להעיד שהן יצאו פשוט מדהימות!!!
 
מצטרפת לאלכס ולחיבוקים !!!

את נפלאה עירית. ותודה על כל ההשקעה (למרות שיצאתי קצת מפחידה אבל את לא ההורים שלי למיטב ידיעתי ככה שלתלונות אפנה אליהם) חחח....
 

boazt25

New member
יש פתרון להבא

מי שמצלם ומתכוון לפרסם את התמונות יודיע על כוונתו לכל אדם אותו הוא רוצה לצלם כפי שעירית רצתה לצלם במסיבה אותי של אישה יפה אני לא כ"כ רציתי והיא כבדה זאת לאחר מכן כשיפותחו התמונות יודיע הצלם או הצלמת מי בתמונות ויבקש ממי שאינו רוצה שתמונתו תפורסם שיודיע לו כך גם לגבי מי שלא אכפת לו או רוצה שתמונתו תפורסם
 
למעלה