זה רק אני

דנקי

New member
לפעמים כן ולפעמים לא..../images/Emo3.gif

וחוצמזה התאהבתי במחשב אז אני חייבת..
 

ToryMaster

New member
מה לא ברור?

אינספור פעמים עברנו על זה שדיוני דת לא שייכים לפה, נכון? אז אל תנהלו אותם כאן.
 

דנקי

New member
חחחח.. אתם לא יודעים מה זה צחוקים??

התכוונתי שבמקום לחשוב, אפשר פשוט להסתלבט!! אחחחחחחחחחח.. זה ממש פשע לחשוב בשבת שאפשר.. המממ.. לישוןןןןןןןןן!!
 
הצעה חדשנית ומהפכנית!../images/Emo60.gif

אולי, במקום להתלונן על נמנום הפורום, אפשר לפתוח דיונים מעניינים?
 

psycho360

New member
זה לא היה בציניות 0: ודיברתי על המא

המאומץ. מאומץ בתוכן ?
בחיים לא שמעתי על כזה דבר
אז אתה מקורי אם בוחנים את זה כזה מסביב כזה זו אפילו סוג של מחמאה. בעצם תלוי מזו מחמאה בשבילך.
 
למעלה