אה, טנקיוטנקיו.
ר רזושש New member 19/6/06 #40 כה הפורום באמת נרדם פעם האתר הראשון שהייתי נכנסת אליו זה הפורום, היום כבר לא .. אבל אני בטוחה שהשמחה תחזור כשהביעי יצא, ואני מוכנה לחכות
כה הפורום באמת נרדם פעם האתר הראשון שהייתי נכנסת אליו זה הפורום, היום כבר לא .. אבל אני בטוחה שהשמחה תחזור כשהביעי יצא, ואני מוכנה לחכות