זה רק אני או ש ...

CiNdErElLa3887

New member
../images/Emo139.gifיא, איזה סיפור יפה!

והוא די דומה להארי פוטר לא?
טחח תמיד ידעתי שאמא שלי מוכשרת
וכע יש לי מסנג'ר..: [email protected]
 

Shiri from the block

Active member
../images/Emo6.gif ושכחתי להוסיף את התמונה שרציתי../images/Emo10.gif אז הנה../images/Emo99.gif../images/Emo26.gif
 

CiNdErElLa3887

New member
../images/Emo139.gifיא איזה יופי את יודעת לצייר!

אני חושבת שאם תעבדי את הסיפור שלך לסרט זה יכול להצליח
 

Shiri from the block

Active member
חחח תודה../images/Emo9.gif את בעצמך אמרת שאני אמא מוכשרת../images/Emo6.gif ובאמת נראה לך שהסרט יצליח????../images/Emo2.gif וואי... עלה לי חזון לראש.... נראה לי שמתישו הוא ייקח 11 אוסקרים../images/Emo12.gif
 

CiNdErElLa3887

New member
../images/Emo139.gifאבל זה יותר מדי לא?../images/Emo2.gif

אף סרט לא לקח כ"כ הרבה (חוץ מכמה סרטים שאני לא זוכרת) ובלע לא יודעת אם הם יקבלו, קודם כל שיצליח בקופות
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

בחייםםם לא צחקתי ככה.. דיסק של הילארי דאף הדיסק פשוט חגיגת גיטרות אדירה !?!??!?!?!?!?!?! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח דיי זה היה גדוללללל אהבתי..תודה שהצחקת אותי
 

RAZOSH

New member
תצחקי תצחקי אבל אם יצא לך לשמוע

את האלבום תביני על מה אני מדבר ... היא פשוט נותנת אחלה אחלה אחלה רוק יותר מאבריל ויותר מאשלי סימפסון
 
של הילארי מעולה!../images/Emo99.gif

זה לא בדיוק רוק אבל הדיסק מהממם! אבל של אבריל יותר!
 

popit

New member
אממ...

אני לא אוהבת את הילארי דאף.אם כבר היא וונאבי-רוק, בדיוק כמו שאמרת.בובה בלונדינית של חברות תקליטים. סימפל פלאן...הבנתי כבר מה הקטע שלהם, ואני לא בעניין.אני יודעת שכמה אנשים יתעצבנו עליי, אבל הם די לוזרים כאלו, לפי דעתי.הם פופ שמנסים להיות פאנק, ויש להם ליריקס של ילדים בני 5(למשל, וולקם טו מיי לייף)
 
למעלה