חחח יש לך מסנג'ר?? נוכל להיתכתב../images/Emo6.gif וטוב יש לי עוד סיפור, והוא מזהההההההההה מקורי!!! אף אחד אף פעם לא השתמש בו!!! אז ככה: היה שליט בשם סאורון, חשב שהוא יוכל לשלוט על כל העולם. איסילדור עצר בעדו, אבל לא רצה להשליך את הטבעת להר מורדור../images/Emo2.gif ואז הטבעת הגיעה ליצור בשם גולום/סמיגול../images/Emo3.gif איכשו ברח ממנו והגיע להוביט בשם בילבו. בילבו העביר את הטבעת לפרודו. ואז הוקמה אחוות הטבעת. ואז פרודו וחברו סם נטשו אותם והחליטו להמשיך לבדם. ובלה בלה בלה בלה.................. הוא השליך את הטבעת להר מורדור, יחד עם גולום/סמיגול../images/Emo70.gif ואז כולם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה.. The End.../images/Emo9.gif נכון סיפור מקורי????../images/Emo12.gif../images/Emo3.gif