זה רק אני או ש ...

Shiri from the block

Active member
אני אקריא לך../images/Emo3.gif פעם היה בחור יפה תואר... קראו לו לגולאס../images/Emo70.gif../images/Emo3.gif ואז הוא פגש אישה יפייפיה בשם ../images/Emo99.gifהילה../images/Emo99.gif../images/Emo6.gif ואז הם התאהבו אהבה ממבט ראשון, ואז היה להם: hearder & hearder to breath אז הם החליטו להתחתן בגלל this love ומאז הם חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה../images/Emo3.gif והם קראו לבת שלהם jane.. The End.../images/Emo9.gif אהבת??? :)
 

CiNdErElLa3887

New member
../images/Emo139.gifיא מי לייק../images/Emo99.gifתודה אמא../images/Emo7.gif

עכשיו תכסי אותי, כי קר
 

Shiri from the block

Active member
../images/Emo6.gif *שירן מקבלת את ה../images/Emo25.gifת לילה טוב של הילע, ומדליקה את המזגן כדי שלהילע יהיה חם ונעים../images/Emo9.gif*
 

CiNdErElLa3887

New member
../images/Emo139.gif../images/Emo2.gif

אל תדליקי מזגן
זה מרדים אותי, בגלל זה אני להיות עייפה
טוב אני הולכת לראות גיא פינס
אבל תודה בכל מקרה, אני יודעת שיש לך כוונות טובות (נו מה ילדת אותי
)
 

oAviaDo

New member
../images/Emo99.gif../images/Emo25.gif

תתני ואז אני אחליט אם זה שווה
(ממש פורום סקס לנוער נהפכנו
)
 

CiNdErElLa3887

New member
../images/Emo139.gifטחחח יש לך דרישות../images/Emo3.gif

אני אשאר עם אמא שירן (
) היא יודעת לכסות אותי טוב (|מגלגלתעיניים|)
 

Shiri from the block

Active member
חחחח שאני אחזור למיטה שלך../images/Emo35.gif../images/Emo3.gif כך אני אחמם אותך יותר טוב../images/Emo35.gif../images/Emo8.gif../images/Emo6.gif ואת לא היית אמורה כבר ללכת לישון? או שאת רוצה שאני אקריא לך עוד סיפור../images/Emo35.gif../images/Emo6.gif
 

CiNdErElLa3887

New member
../images/Emo139.gif../images/Emo6.gif

אני לא להיות עייפה יותר
אני סתם משתעממת, וכולם נוטשים אותי במסנג'ר, אז נראה לי שאני אלך לשחק סימס 2 עוד מעט
וכע אני רוצה שתחזרי ! ותספרי לי שם את הסיפור
, את יכולה גם לבוא עם אביזרים מותאמים
 

Shiri from the block

Active member
חחח יש לך מסנג'ר?? נוכל להיתכתב../images/Emo6.gif וטוב יש לי עוד סיפור, והוא מזהההההההההה מקורי!!! אף אחד אף פעם לא השתמש בו!!! אז ככה: היה שליט בשם סאורון, חשב שהוא יוכל לשלוט על כל העולם. איסילדור עצר בעדו, אבל לא רצה להשליך את הטבעת להר מורדור../images/Emo2.gif ואז הטבעת הגיעה ליצור בשם גולום/סמיגול../images/Emo3.gif איכשו ברח ממנו והגיע להוביט בשם בילבו. בילבו העביר את הטבעת לפרודו. ואז הוקמה אחוות הטבעת. ואז פרודו וחברו סם נטשו אותם והחליטו להמשיך לבדם. ובלה בלה בלה בלה.................. הוא השליך את הטבעת להר מורדור, יחד עם גולום/סמיגול../images/Emo70.gif ואז כולם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה.. The End.../images/Emo9.gif נכון סיפור מקורי????../images/Emo12.gif../images/Emo3.gif
 
למעלה