זה רק אני או ש ...

RAZOSH

New member
זה רק אני או ש ...

הדיסקים החדשים של הילארי דאף וקלי קלארקסון פשוט נותנים בראש לכל הזמרות ה - וואנבי - רוק ?!!!??!!! הייתי בטוח שהילארי דאף היא סתם עוד פקאצא בלונדינית שמייצרת שירי פופ דביקים במיוחד ... טעיתי .. הדיסק פשוט חגיגת גיטרות אדירה !!!!! ובקשר לקלי קלארקסון הדיסק שלה ממש טוב .. במיוחד GONE ו " מכורה " ..2 שירים אדירים !!! ד"א איך הלהקה סימפאל פלאן ?!
 

hadasrulez

New member
סימפל פלאן אחת מהלהקות האהובות עליי

הדיסק החדש מעולה! הדיסק הקודם אפילו יותר!! שווה לנסות
 

14מתן

New member
עוד 17 יום ויהיה לי גם את הדיסק של

קלי
ולא, אני לא יפסיק להגיד את זה
 

RAZOSH

New member
אוי הדיסק של קלי אדיר!!!!!!!!!

הסגנון הרוקסטי שלה פשוט תפור עליה !!! אבריל, כמה שהדיסק שלה טוב צריכה להתחבא
 

ReD AnGeL 89

New member
אוי.. אתמול או שלשום,

שמעתי הופעה שלה בלייב.. וזה היה בלי מוזיקה בכלל, רק הקול שלה.. זה היה נורא.. אבל ממש נורא.. היא שרה כמו חיה פצועה.. ||:
 

ערן1987

New member
אני די מסכים איתך

יצא לי לראות כמה הופעות שלה ב-TV,והיא דיי מזייפת שם.. כמו בקונאן כמו שהיא עשתה לא מזמן,זה היה ממש גרוע
 

CiNdErElLa3887

New member
../images/Emo139.gifבלע יש לה שירים טובים, אבל

בלייב היא פשוט בע
ואני עדיין עייפה
 

CiNdErElLa3887

New member
../images/Emo139.gif../images/Emo7.gifלא רוצה../images/Emo7.gif

את תקראי לי סיפור לפני השינה?
 
למעלה