זה רק אני או ש ...
הדיסקים החדשים של הילארי דאף וקלי קלארקסון פשוט נותנים בראש לכל הזמרות ה - וואנבי - רוק ?!!!??!!! הייתי בטוח שהילארי דאף היא סתם עוד פקאצא בלונדינית שמייצרת שירי פופ דביקים במיוחד ... טעיתי .. הדיסק פשוט חגיגת גיטרות אדירה !!!!! ובקשר לקלי קלארקסון הדיסק שלה ממש טוב .. במיוחד GONE ו " מכורה " ..2 שירים אדירים !!! ד"א איך הלהקה סימפאל פלאן ?!
הדיסקים החדשים של הילארי דאף וקלי קלארקסון פשוט נותנים בראש לכל הזמרות ה - וואנבי - רוק ?!!!??!!! הייתי בטוח שהילארי דאף היא סתם עוד פקאצא בלונדינית שמייצרת שירי פופ דביקים במיוחד ... טעיתי .. הדיסק פשוט חגיגת גיטרות אדירה !!!!! ובקשר לקלי קלארקסון הדיסק שלה ממש טוב .. במיוחד GONE ו " מכורה " ..2 שירים אדירים !!! ד"א איך הלהקה סימפאל פלאן ?!