זה פשוט נמאס!!!!!

G A L 17

New member
זה פשוט נמאס!!!!!

צר לי על ההודעה החדשה אבל זה יושב לי בגרון.......... מי שדיבר איתי אתמול באי סי קיו סיפרתי לו שאני מרגיש מעולה , ובגלל זה אני מפחד כי תמיד הבום בא שאתה הכי מאושר...... לצערי צדקתי ........ חבר שלי מהנבחרת נהרג אתמול בלילה בתאונת דרכים :( הנהג חשב שיהיה מצחיק לעשות פוזות בכביש , איבד שליטה על האוטו והתהפך , לנהג לא קרה כלום , דוד מלכה בן 17 נהרג.... אין לי מה להוסיף כרגע , באמת בן אדם מדהים איך אפשר להמשיך ככה? כל שישי מישהו נהרג בתאונת דרכים , זה כבר מפחיד!!!!
 
../images/Emo4.gif.. אני ממש לא יודעת מה להגיד...

יהי זכרו ברוך..
 

Dawson girl

New member
../images/Emo10.gif אני כ''כ מצטערת..

באמת נמאס לראות כל שבת בבוקר כמה הרוגים בתאונות בסופ''ש
 
../images/Emo16.gif

כששמעתי שההרוג הוא בן 17 מב"ש, ישר חשבתי עליך, שאולי אתה מכיר אותו. בזמן האחרון יש יותר מדי אסונות בעיר הזאת...
 

G A L 17

New member
הוא לא מבאר שבע

הוא מאופקים , אבל הוא שיחק איתה בקבוצה עד לא מזמן...... בד"כ שמישהו מת ישר כולם קופצים ואומרים כמה הוא היה מדהים וכל זה.......... אבל לילד הזה זה כל כך מתאים , הוא פשוט לא ידע לומר לו....... אתמול הלכתי עם חברה שלי לסרט , ואחרי הסרט הלכנו למסיבה , באמצע המסיבה הרבה יצאו לבית חולים לא הבנתי מה קרה , התברר שהם הלכו לבית חולים , חוץ ממנו עוד 3 ילדים שאני מכיר נפצעו , מה שמצחיק שהנהג הבן זונה שהחליט לעשות פוזה ולעקוף תמונית יצא בלי שריטה , מה שכן אני לא מרחם עליו - לחיות עד סוף החיים שלו בידיענ שהרג את חבר שלו מה שמפחיד אותי שהתאונה היא פחות מ50 מטר מהבית שלי , למי שראה חדשות הראו שהתאונה נקלטה במצלמות ביטחון של פיצוציה , זה פיצוציה שאני יושב בה כמעט כל יום , שאין חמישי לפני שיוצאים לפורום שלא עוברים שם לקנות שתיה , שאין שישי שיוצאים לפני שנפגשים שם כל החבר'ה , למזלי אתמול לא הייתי שם אבל הייתי היום והמקום הרוס כולו
 

G A L 17

New member
לו=לא , ויש לי עוד כמה טעויות

אני מצטער זה מהעצב ........
 
מזעזע.. ../images/Emo60.gif

מתי יהיה הסוף של כל תאונות הדרכים האלה?!?! אני לא מבינה איך עדיין, אחרי כל כך הרבה הרוגים, אנשים לא מבינים כמה הכבישים מסוכנים.. וכמה זה המקום האחרון לעשות פוזות.. פשוט נורא. אני ממש ממש מצטערת גל..
 

Tatu4Taty

New member
אוי.

מצטער ;/ שמעתי על זה. בדיוק אתמול אני וההורים שלי דיברנו על כמה זה נורא.
 
למעלה