זה מן יום כזה..........

הAני

New member
זה מן יום כזה..........

שאני מרגישה חייבת לנשום קצת אויר חופשי. לצאת מן המשרד המקפיא. לצאת מן העבודה. לצאת לרגע מהחיים שסביבי. להיכנס לתמונה. פשוט כך, להיכנס לתמונה. אני הולכת לים ושיקפצו לי כולם. שם אשב מול המים, אתן לרוח לפזר לי את התלתלים ולשמש להוסיף לי קצת צבע לפנים. אין כמו ניקוי ראש ונפש באמצע היום.
 
מקסימההההההההההההההההה

כל כך אוהבת את חוש ההומור שלך
 

הAני

New member
תודה סול ../images/Emo13.gif

לא צריך הרבה, עשרים דקות מול הים וכבר נהיה לי טוב
 

tvrui10

New member
לאיזה חוף את הולכת?

ואיזה בגד ים ? אני כבר בא ! אוף,אני שונא ים,אבל מה לא עושים בשביל חברים !
 

הAני

New member
בלי בגד ים

ישר מן המשרד בחצאית מתנפנפת
איך אפשר לא לאהוב את הים, יש לו כזו השפעה מרגיעה עלי וגם כל חוף והזכרונות שהוא מביא לי איתו. יש חוף אחד צפוני שמזכיר לי ימי ילדות ואיסוף צדפים. יש חוף אחר צפוני יותר שמזכיר לי ימי נעורים ושיזוף ללא בגדים
ויש חוף קרוב שמזכיר לי ימים אחרים רגועים ושלווים ויש חוף אחד לא רחוק מכאן שעושה לי נעים נעים עמוק בפנים.
 
גם אצלי../images/Emo41.gif

אני נורא אוהב את השקיעה על המים...זה מרגיע מאוד
(אבל למי יש זמן ללכת לים
)
 

jozefin3

New member
../images/Emo13.gifאפשר להצטרף.......ככה בחוף הים

לשבת על החוף ולשתוק
 

הAני

New member
בדיוק מה שמתאים

לשתוק, לעצום עיניים, להתמכר לרחש הגלים
 
לרגע לא שמת לב...../images/Emo3.gif

שלפתי ת'מצלמה וצילמתי אותך מאחור.איזו תמונה ... גם אני יצאתי לנקות את הראש. היה חם.
 

שמים1

New member
מן יום שכזה ../images/Emo180.gif../images/Emo175.gif

לפזר את התלתלים ברוח להוסיף צבע לפנים ואוויר נקי לנשמה. כמה נפלא הAני. אם הייתי קורבה הייתי באה גם
מקדישה לך את השיר ים התכלת
- כתבתי אותו ממש היום חדש מהאריזה
ים התכלת מצייר אותי רכה גלים לוטפים שרים לי געגוע יד מושטת מוחה דמעה מלוחה מכסה את קמטי הזמן . רוח חרישית מלקטת מבטים משמורות עיניך, עוטפת ליבך בכחול. ענן אפור מוטל על פני רקיע נושא צלילים רכים בדממה.
 

הAני

New member
את

מרגשת אותי, שמים
הרוח עטפה את ליבי בכחול כמו שכתבת. עכשיו יותר טוב לי. תודה
 
למעלה