זה מן יום כזה..........

הAני

New member
חזרתי...

והיה נעים וטוב. איך שעצרתי את הרכב
וחניתי במקום הזה המבודד, עצר בהמשך עוד רכב אחד, חיכה חיכה, הטיל מימיו ונסע. ובעודי מתמכרת לרוח ולשמש והמחשבות רצות, עצר איזה ג'יפ ומתוכו גנרל קטן
הילך מימיני הילך משמאלי ואני בשלי <אי אפשר כבר להיות לבד בארץ הזאת?> בסוף הבין שרק בעינויים אני אפתח את הפה שלי
נסע. ואני חשבתי, איפה היית בשישי כשנתקעתי בכביש בלי דלק
צהריים טובים
 

הAני

New member
בדיוק נגמרו לי ה../images/Emo134.gif במצלמה

אבל אפשר לראות לא רע את הצבע ברגליים בתמונה הראשונה.
 
../images/Emo12.gifבאמת../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

אלו שכחו לצאת מהמים...מזה זמן רב
 

בלו אייZ

New member
מוכר כל כך .....הים הכחול הזה....

כמה רוגע ושלווה הוא מעניק לי....אוחחחחחחחחחחח... מקווה שמאז שכתבת את הודעתך - את כבר "אחרי".....עם צבע בפנים, חול על הרגליים ורוגע בנפש ובלב.
 

הAני

New member
נרגעתי, וכאב הראש עבר

והחיוך נשאר. תודה על החיבוק
 

טאKילה

New member
קולהכבוד בובע../images/Emo24.gif

אני צריכה לאמץ את הרעיון הזה, מצא לי חן
 
לילה טוב לכולם../images/Emo29.gif

אני עף לראות חדשות הספורט...שיהיה לכם מחר יום מקסים
 
למעלה