חזרתי...
והיה נעים וטוב. איך שעצרתי את הרכב
וחניתי במקום הזה המבודד, עצר בהמשך עוד רכב אחד, חיכה חיכה, הטיל מימיו ונסע. ובעודי מתמכרת לרוח ולשמש והמחשבות רצות, עצר איזה ג'יפ ומתוכו גנרל קטן
הילך מימיני הילך משמאלי ואני בשלי <אי אפשר כבר להיות לבד בארץ הזאת?> בסוף הבין שרק בעינויים אני אפתח את הפה שלי
נסע. ואני חשבתי, איפה היית בשישי כשנתקעתי בכביש בלי דלק
צהריים טובים
והיה נעים וטוב. איך שעצרתי את הרכב