זה היה טווווב !!!

barr1969

New member
אתה חבר בהלל?

זה לא היה מפגש פורום, אלא יום כיף שהל"ל ארגנו.
 

barr1969

New member
המון שכל וקצת מזל

יום לא חם במיוחד, לא עמוס במיוחד, מאורגן להפליא, וטעים. תודה לעומדים בשער, לנושאי הנשק, לבעלי הטעם הטוב בגלידות, לדודות שחילקו שי לחיילים, לצלמים שהשתדלו לבטל את הפלאשים, ולדתילוני האחד והיחיד שבזכותו הספקתי לחזור הביתה לראות את בית"ר משחקת מסירות ומפסידה גם בזה.
 
וגם לך -באיסוף השאריות מהדשא.

ראיתי גם ראיתי....(תודה) <<< רק שלא יאשימו אותי בחנפנות למנהלת>>>>>
 

עובבי

New member
תודה רבה!

היה מוי כיף,תודה למארגנים בכלל ולבני וחיים בפרט
 
למעלה