המון שכל וקצת מזל
יום לא חם במיוחד, לא עמוס במיוחד, מאורגן להפליא, וטעים. תודה לעומדים בשער, לנושאי הנשק, לבעלי הטעם הטוב בגלידות, לדודות שחילקו שי לחיילים, לצלמים שהשתדלו לבטל את הפלאשים, ולדתילוני האחד והיחיד שבזכותו הספקתי לחזור הביתה לראות את בית"ר משחקת מסירות ומפסידה גם בזה.