זה היה טווווב !!!
איזה יום...איזה יום... תודה ענקית להלל, בני , חיים , והמושכים בחוטים. תודה על יום גדוש בחוויות: לונה פארק, ( על הגלגל הענק, נשבעתי לאלוהי, שאם אשאר בחיים, אניח תפילין כל שבת...) לילדה ולי היו אלה שעות של הנאה ואנדרנלין. והנאה מהביחד של אמא ובת. כיף היה להיות בחברת "חרדים לשעבר" כמונו. אחרי שנפתח שולחן כיד המלך: "על האש", פיתות, סלטים וגלידות, דיוושנו בסירות פידלים לשריפת הקלוריות... חזרנו עייפים, אך מאד מאד מאד מרוצים! תודה ושוב תודה!!
איזה יום...איזה יום... תודה ענקית להלל, בני , חיים , והמושכים בחוטים. תודה על יום גדוש בחוויות: לונה פארק, ( על הגלגל הענק, נשבעתי לאלוהי, שאם אשאר בחיים, אניח תפילין כל שבת...) לילדה ולי היו אלה שעות של הנאה ואנדרנלין. והנאה מהביחד של אמא ובת. כיף היה להיות בחברת "חרדים לשעבר" כמונו. אחרי שנפתח שולחן כיד המלך: "על האש", פיתות, סלטים וגלידות, דיוושנו בסירות פידלים לשריפת הקלוריות... חזרנו עייפים, אך מאד מאד מאד מרוצים! תודה ושוב תודה!!