זה היה טווווב !!!

מובחרת

New member
זה היה טווווב !!!

איזה יום...איזה יום... תודה ענקית להלל, בני , חיים , והמושכים בחוטים. תודה על יום גדוש בחוויות: לונה פארק, ( על הגלגל הענק, נשבעתי לאלוהי, שאם אשאר בחיים, אניח תפילין כל שבת...) לילדה ולי היו אלה שעות של הנאה ואנדרנלין. והנאה מהביחד של אמא ובת. כיף היה להיות בחברת "חרדים לשעבר" כמונו. אחרי שנפתח שולחן כיד המלך: "על האש", פיתות, סלטים וגלידות, דיוושנו בסירות פידלים לשריפת הקלוריות... חזרנו עייפים, אך מאד מאד מאד מרוצים! תודה ושוב תודה!!
 

מובחרת

New member
אמא חופשיה ויקרה שלי...

אולי הגיע הזמן "לעשות מעשה" ולהצטרף למשפחת הלל..?
 
כמעט הייתי שם

פניתי אליהם בזמנו עוד לפני שהעזתי לצאת, נפגשתי עם 2 אנשים מקסימים שאפילו לא זוכרת את שמם, אבל אז השתפנתי ולא חזרתי אליהם
. אני מבינה שאת אמא לילדה... נשואה?
 
תודה ענקית לכל המארגנים!

היה פשוט כיף, אז תודה ממני ובשם הנשמלה שלי. ותודה לכל מי שבא. מובחרת היה כיף לראות אותך ואת ביתך החמודה!
 

מובחרת

New member
'בתי החמודה', תזכור עוד הרבה זמן

את הקריאות : "מלכיייי"- - - - היא אומרת, שמעולם לא קראו בשמה פעמים רבות כל כך, עד שבאה "ילדה טובה3", ושינתה סדרי בראשית...
 

בתש1

New member
היה נחמד

וסורי על הפלאשים.. יש למשהוא ענין בתמונות?? הלל וכאלה..?
 

ephi79

New member
עזבי, היא לא עונה..

התמונות בטח מופצות כבר ברחבי הרשת
 

בתש1

New member
לאט לך אחי,

כמוך שלחו מליון.. יום יומיים וכולם יקבלו..
 
גמני אקבל??

אני בטוח שאת יודעת שלא כולם " משלנו " לפחות בכל הנוגע לקבלת התמונות.... בתודה מראש, צלמת יקרה.
 

yoyoben

New member
תשלחי לי ת'תמונות

ותוסיפי קצת חוויות כתובות - נפרסם כתבה בפחנה האישית באתר של ה.ל.ל. זה המייל שלי: [email protected]
 
אכן היה כייף בתל אביב.

בלונה פארק - ב-על האש- ובשייט . היה כייף לראות למעלה מ100 חברים וחברות טובים שלי אני אוהב אתכם מאוד!!!! ותודה רבה למארגנים.
 
חיים, עוזרי הנאמן, סליחה ששכחתי אותך

בדברי התודות שהשמעתי שכחתי לציין אותך, האיש אשר על גביית הכספים שהוא היחיד בהלל שמכיר כמעט את כווולם. ובאותה הזדמנות, תודה לענת, הפיה הטובה שהבליחה לרגע והביאה את הגלידות. אגב, אחת המסקנות שלי היא שלהבא צריך להתחיל אירוע כזה יותר מוקדם כדי לא להיות בלחץ . נאלצתי לזרז אתכם כי הבטחנו שנחזור מוקדם כדי שהירושלמים יוכלו להספיק להגיע לעבודה. חוצמזה, היה לנו אתמול מזג אויר נפלא יחסית לעונה ומה שמפתיע שהפארק היה ריק יחסית.
 
למעלה