זה בשבילכם פורום יקר

זה בשבילכם פורום יקר

לכל הנשמות הטהורות שנמצאות פה ציטוט מספר שראיתי בפורום אחר: כאשר אתה מפחד, רצוי להיות מודע לנשימתך בשעה שהיא זורמת אל ומתוך גופך. נשימתך - החומר החשוב ביותר בחייך שניתן לך בחופשיות. יש לך די והותר ממנו לכל ימי חייך. אתה מקבל חומר יקר זה אפילו בלי לחשוב, אבל מטיל ספק אם החיים מסוגלים לספק לך את שאר צורכיך. זה הזמן ללמוד על כוחך אתה ומה ביכולתך לעשות יש בנו כוחות אנשים. וזה הזמן שלנו לעשות מה שאנחנו יכולים. ואנחנו מסוגלים להרבה. הרבה יותר ממה שאנחנו מאמינים בעצמנו.
אוהבת אותכם, שלכולנו יהיה רק טוב
 

empty smile

New member
מתנה יקרה

אני בתקופה מאד רעה, אבל לשימחתי אני מצליח להחזיק את עצמי ולטפל בעצמי (לא לבד). אני כאן כל הזמן. מרגיש קצת כמו רוח רפאים, נמצא ולא נמצא, קיים ולא קיים. אבל אני כאן. אוהב המון. תודה על הדאגה. האם התקופה הרעה לך עברה? קראתי את מה שכתבת לפני כמה ימים - וכאבתי.
 
../images/Emo24.gif

אני מקווה שהתקופה השחורה תעבור מהר, כי באמת יש אור מעבר שווה להחזיק חזק. אל תתייחס לזה כאל מילים, תדמיין את זה כציור.
 
../images/Emo10.gif מצטערת לקרא - אבל איפושו>

הרגשתי כל הזמן שאתה לא ממש במצב אחלה לכן כל הזמן כתבתי וקיוותי שאיכשהוא תגיב, לפחות משהוא, כי משהוא בלב אמר לי שרע לך נורא, אני מקווה שהתקופה הזו של אמצע של כלום תעבור לך מהר ולאט לאט תחזור לגעת בחיים עצמם. כשלעצמי- אני יודעת שאני על זמן שאול, אני מרגישה חרא בגלל תצבורת של המון דברים אבל אני גם יודעת שכמו שטוב זה דבר קצוב, גם רע זה דבר קצוב, אני יודעת שזה יגמר - מחכה כמו שאומרים בצד, זורמת עם התחושות ומנסה לשתף את הסביבה והפורום, ויודעת שצריך לעשות הכל איכשו להמשיך הלאה - כדי להכין לבד את התקופה הטובה שתחזור. תרגיש טוב מייקי, גם אם אתה לא יכול לאסוף את עצמך לכתוב כאן אל תדאג- אני מרגישה אותך ממילא.
 
מיכאל

כשאתה מפחד + כואב לנשום = התקף חרדה. אולי תבקש משהו להתקפי חרדה, יש דברים שיכולים להקל עליהם, על ההתקפי חרדה, לא חייבים לסבול אותם בצורה כל כך נוראית.
 
../images/Emo9.gifשכחתי משהו

אני חושב שכדור נגד התקפי חרדה יכול להיות ממש טוב כשלחוץ, לא חייבים לקחת קבוע כדורים נגד התקפי חרדה. וכשההתקפים ממש חזקים הכדור שווה את זה. אני חושב ששווה ללכת על האופציה הזאת, במיוחד שיש לך התקפי חרדה כאלה עכשיו, אז אם אין לך איך להוריד לחץ לפחות שווה להשתמש בכדור כזה מדי פעם, אני חושב שזה יקל. ואני כותב את זה מתוך באמת דאגה, אני חושב שאתה צריך לחשוב על זה. טוב, דיברתי יותר מדי
 
אני אתן את זה גם במשוואה

כשאתה מפחד + כואב לנשום = התקף חרדה. התקף חרדה = לחץ. לחץ = התמוטטות. אבל לעומת זאת אם אתה לוקח את המשוואה הבאה: כשאתה מפחד + כואב לנשום = התקף חרדה. התקף חרדה = כדור נגד התקף חרדה. התקף חרדה מצטמצם עם ההתקף חרדה בצד השני ומה שנשאר זה: כדור נגד ואז אתה בלי התקף חרדה
 
כואב אבל פחות נסיך שלי ../images/Emo24.gif

כן כואב...זה לא אומר שמפסיקים לנשום. כן כואב...זה לא אומר שמפסיקים לקוות. כן כואב...זה לא אומר שלא ממשיכים לחפש את הטוב. כשאתה מפחד, תעצום עיניים לרגע, תיקח נשימה ארוכה, ותשאיר אותה בפנים כמה שניות לפני שאתה מוציא. תחשוב על הדבר הכי טוב שעולה לך בראש באותו רגע. תוציא את הנשימה לאט לאט ותחשוב כמה טוב באמת מגיע לך וכמה אתה מוכן לעשות בשביל שהטוב הזה יגיע. והוא יגיע. כי מגיע לנו שהוא יגיע.
 
למעלה