זהו שרשור מיוחד...

victorya

New member
זהו שרשור מיוחד...

בו כל אחת יכולה להראות דולי שלה, בתנאי שהיא מגיבה על הדולי שלפניה, ואם היא רוצה אז גם על עוד. אם היא לא מתכוונת להגיב, אז אין לה אפשרות לשים דולי שלה. לדעתי זה חשוב, כי יש כאלה שמראות דוליז שלהן, ובאמת מסתכלים עליהן, אבל לא מגיבים, ואז הן נעלבות, כי הן חושבות שאף אחד לא ראה את הדוליז שלהן, למרות שראו *אהההמ*. בקיצור... תשתתפו, נראה אם זה מצליח.
 

Tinke®Bell

New member
וואו,מהממת../images/Emo70.gif

הקפלים מצויינים
השיער יפה מאוד
אבל חסר הפרצוף... ^^ חדשה שלי,שעשיתי מתמונה שפרסמו בפורום דריה
 

victorya

New member
וואו....

מקסימה... אבל מה זה הדבר הזה שתלוי מאחוריה? גלימה...?
 

NasTy GirL

New member
היא נחמדה!../images/Emo108.gif

אבל אני חושבת שהיא מטושטשת יותר מדי...
וה*אהמ* היה מכוון אליי?
 

victorya

New member
אממ...

קצת
והדולי שלך מתוקה, אבל הכנפים לא מעניינות מספיק... וכן, אני מודעת לעובדה שהדולי שלי מטושטשת, לא בכוונה, ואין אפשרות לתיקון. אהבתי יותר את הראשונה שלי
 

Tinke®Bell

New member
חמודה../images/Emo70.gif

שיער-אהבתי את הקוקו. בלמטה הוא ישר מדי.. לא יודעת איך להסביר את זה ^^ האיפור-אני אישית מעדיפה לעשות פיות בלי איפור,או אם כבר איפור אז בצבע שלא יותר מדי בולט,כי זה מפריח* אותן. את הרעיון של השמלה אהבתי,אבל שימי
שבחתכים יש הצללה משני הצדדים,מה שלא כל כך ריאליסטי ומדגיש את האיזור,וזה לא נראה הכי טוב בעולם ^^ אולי אני אנסה לתקן את זה אחר כך.. את הגרביונים-אהבתי! גם אני עושה גרביוני פיות בשיטה הזאת! *הופך אותן לפרחות
 

NasTy GirL

New member
היי נירית!../images/Emo108.gif

הדולי שלך נורא יפה! אהבתי...
ובקשר לשלי: אני יודעת שהן ריקות...לא היה לי מה לעשות בהן בלי להרוס אותן [ניסיתי...]
 

YalushA

New member
מדהימה!! ואין לי עוד דולי..../images/Emo176.gif

מכוון ללירית נשמתי.... חולה עלייך!! *מחכה לשיחה*
 

Mooa-Numi

New member
אוקיי...

שירה-הראשונה-יפה!!! חסר פרצוף... אפילו שזה מוסיף משו לזה... לעשות? בכל מקרה יצא ממש חמוד, השיער מקסים (פסים אדומים!) אבל קצת יותר מידי התמכרת לבלור.... הראשונה יותר יפה, השניה פחות
אולי תצבעי תמשלה באדום, לייק סנטה? טינק-נייס! ממש יפה! ממש! לירי- טו מאץ´ מייקאפ... והכנפיים פשוטות מידי...
 

totally L

New member
אני חושבת שהיא מאוד יפה

וגם רואים שזה גלימה, וזה נראה טוב! הנה אחת שלי שפרסמתי ולא הגיבו לי עליה אז אני מפרסמת פה (גרך אגב רעיון חמוד לשרשור!!). עבדתי על הקוקו שלה הרבה, בהתחלה הוא היה מכועררר! איך עכשיו?
 

singirl

New member
האמת...

שתי הדוליז בכלל לא דומות אבל שלך לדעתי יותר יפה.
 

Tinke®Bell

New member
באמת מטושטשת מדי.

הטשטוש דווקא מתאים לשמלה,אבל הלבן לא כל כך.. ^^ שיער יפה! חסרים פנים.
 

YalushA

New member
איזו יפה!!../images/Emo176.gif

יפה מאודדדדדדדדדדדד, תומיתיתיתית.. והנה אחת שלי..
 

Tinke®Bell

New member
יהלוש!

השמלה יפה,אבל הקו למטה שמפריד בין השובל הזה של השמלה הוא לא נחוץ וסתם מפריע. אני מרשה לך להוריד אותו ^^ ושימי
-השיער קצת מרובע. וטודע
 

motib4

New member
WOW!!!

מאוד מאוד יפה. אהבתי את השמלה ואת הצורה שלה. השיער טיפה מרובע אבל לא נורא. הנה הדולי שלי- רק השלישית בחיים שלי אז תתחשבו
 
למעלה