MsUnderstood
New member
זאת רק אני או ש..
הבחירות לאגודה נעשים מכוערים יותר מרגע לרגע? למי מיכם שיש פייסבוק ונחשף לדברים אולי יודע יותר טוב על מה אני מדברת.. כל יום צצים להם מאמרים מכאן ומכן למה התא האחר עושה דברים לא טובים ומשקר וכמה שמערכת בחירות זה לא דבר כזה נקי,זה הפך להיות יותר מידי מגעיל..מוציא את החשק להגיע לבחירות בכלל זהו פרקתי
הבחירות לאגודה נעשים מכוערים יותר מרגע לרגע? למי מיכם שיש פייסבוק ונחשף לדברים אולי יודע יותר טוב על מה אני מדברת.. כל יום צצים להם מאמרים מכאן ומכן למה התא האחר עושה דברים לא טובים ומשקר וכמה שמערכת בחירות זה לא דבר כזה נקי,זה הפך להיות יותר מידי מגעיל..מוציא את החשק להגיע לבחירות בכלל זהו פרקתי