זאת רק אני או ש..

MsUnderstood

New member
זאת רק אני או ש..

הבחירות לאגודה נעשים מכוערים יותר מרגע לרגע? למי מיכם שיש פייסבוק ונחשף לדברים אולי יודע יותר טוב על מה אני מדברת.. כל יום צצים להם מאמרים מכאן ומכן למה התא האחר עושה דברים לא טובים ומשקר וכמה שמערכת בחירות זה לא דבר כזה נקי,זה הפך להיות יותר מידי מגעיל..מוציא את החשק להגיע לבחירות בכלל זהו פרקתי
 

white angels

New member
צודקת

גם אני ראיתי את זה בפייסבוק וזה לא הדבר הכי נחמד בעולם..אבל מה אני אגיד לך? שיהיה להם בכיף.. עדיף שיתעסקו יותר בעשייה מאשר בלכלוכים על התאים האחרים..זה לא מכבד אף אחד.
 

amitk80

New member
הלוואי והם יכלו

אבל הם לא ממש יכולים להתעסק בעשייה. זה העונש של הסטודנטים באוניברסיטת חיפה שמקבלים נציגים גרועים ותא שמפר את כללי הדמוקרטיה שנה אחר שנה
 

MsUnderstood

New member
לא שאני לא מסכימה איתך,רק למען ההגינות

סטודנטים פלוס קיימים שנה וקצת והם היו בראשות האגודה רק שנה שעברה...זה שהם גילגול של תא אחר זה משהו אחר... ועוד משהו...הם אמרו שבשביל להתעסק רק בעשייה הבחירות הופכות להיות פעם בשנתיים...שזה דיי נחמד שהם אומרים את זה...משעשע גם
 

deathcaster

New member
המממ...

2 דברים: 1. אכן משעשע מה שכתבת. 2. זה מדהים כמה הבחירות שם במשך הכמעט 3 שנים שאני באוניברסיטה כ"כ לא מעניינות אותי, הסיבה היחידה שגם הלכתי להצביע היא שמי שסחב אותי להצביע אוהב קרמבו ולקח גם את שלי
(קרמבו זה איכס)
 

MsUnderstood

New member
קרמבו זה טעים!!

והשנה אני לא לומדת ברביעי אז לא נראה לי שאני אזכה לטעום מהקרמבו בבחירות
 

deathcaster

New member
קרמבו זה קצף ביצים מיובש מצופה שוקולד עבש על

חתיכת ביסקוויט ממוחזר, תחשבי על זה בפעם הבאה שאת נוגסת בעיסה הזו
 
קרמבו זה אחד הדברים הכי הטעימים שיש

כן, גם שאני חושבת על מה שכתבת. ועכשיו כשכתבתי את ההודעה הזאת שמתי לב שאפילו בתפוז לא שינו את האייקונים של הקיץ לאייקונים של חורף- אז בגלל זה אין אייקו של קרמבו בכותרת.
 

MsUnderstood

New member
זה לא ממש ישפיע עלי

כמו שלא משפיע עלי לשמוע מה עבר על הארוחת ערב שלי לפני שהיא הגיעה לצלחת
 

hiGh jacKed

New member
לא מסכים בעליל

למה ללכלכך אני לא מכיר את כולם אבל ממי שאני מכיר רק דברים טובים על התפקוד שלהם זה ניהיה אופנה לשבת מהצד ולהתלונן בעוד הרוב לא באמת נוקף אצבע
 

MsUnderstood

New member
גם אני מכירה רבים וטובים מהאגודה

ואפשר להגיד הרבה מאוד דברים טובים עליהם,וידוע פה לכולם שדעתי עליהם מאוד טובה,אבל וזה אבל גדול,יש גם טענות ומותר להגיד אותם
 

Princess Lotta

New member
זה תמיד ככה. מנת יתר של פוליטיקה, אינטרסים

אישיים, סטלנים על הדשא ואמני רוק שפג תוקפם. אה כן, ומפלגה אחת דומיננטית מדי לפני הבחירות שנעלמת שנייה אחריהן (מפלגה שמשנה אתת שמה וצבעה והעלק אג'נדה שלה מדי שנה)
 

MsUnderstood

New member
אני לא זוכרת את זה ככה לפני שנה

או שאז הייתי נאיבית מידי ולא שמתי לב השנה זה פשוט הורג אותי לראות כמה דברים לא בסדר הולכים...
 

niva99

New member
שאלת תם

אם לא להשפיע ולפעול - על מה בדיוק הם נלחמים? או בתרגום מסנסקריט -> מה יוצא להם מזה ?
 

MsUnderstood

New member
לא כולם מקבלים משכורת אבל חלק כן

ואם לפני שנה הם צילמו בהתנדבות את המקראות, מאז שהם באגודה הם משלמים למי שעושה את המקראות שזה מן הסתם אנשים מטעמם...
 

hiGh jacKed

New member
זה לא יעבוד אחרת

את כל ההוצאה של המקראות עושה דפוס יוזמה מן הסתם זה עבודה והשקעה זה לא עובד ככה גם לא בקיבוץ
 

MsUnderstood

New member
האמממ

ברגע שהאגודה מממנת את זה לא צריך להיות פירסום של תא מסוים. לא הבנתי איך העניין קשור לקיבוץ,בחיי
 
למעלה