ושוב חזרתו'ש!!!!
אני, אנוכי, עצמי ולא אחרת: חזרתי
קודם כול אני חייבת להגיד שאתם הפורום היחיד שמתנהל בצורה מופתית למרות שכרגע אין פרקים חדשים לסדרה, ואולי זה נראה לכם מוזר אבל הרבה פורומים אחרים שאני מכירה-לאחר שהסדרה הסתיימה התפרקו/רבו ודיברו על דברים שלא קשורים לסדרה, אז מחיאות כפיים לאמ"ל
אז בכול אופן אני מקווה שהפעם שלא כמו בפעם הקודמת אני הכן אקיים את הבטחתי
אין לכם מושג על איזו הבטחה אני מדברת?
אז הנה אני מבטיחה שום כמו בפעם שעברה שאני אשתדל להיכנס לפורום ולהגיד הרבה!
טוב אז קודם כול תודה ליניב ששכינע אותי שוב לחזור לפורום
דרך אגב למי שלא זוכר ובטח הרבה פה לא זוכרים
קוראים לי רינת
ואני בת 14 וחצי בערך
אני, אנוכי, עצמי ולא אחרת: חזרתי