ושוב חזרתו'ש!!!!

אמבר 14

New member
ושוב חזרתו'ש!!!!

אני, אנוכי, עצמי ולא אחרת: חזרתי
קודם כול אני חייבת להגיד שאתם הפורום היחיד שמתנהל בצורה מופתית למרות שכרגע אין פרקים חדשים לסדרה, ואולי זה נראה לכם מוזר אבל הרבה פורומים אחרים שאני מכירה-לאחר שהסדרה הסתיימה התפרקו/רבו ודיברו על דברים שלא קשורים לסדרה, אז מחיאות כפיים לאמ"ל
אז בכול אופן אני מקווה שהפעם שלא כמו בפעם הקודמת אני הכן אקיים את הבטחתי
אין לכם מושג על איזו הבטחה אני מדברת?
אז הנה אני מבטיחה שום כמו בפעם שעברה שאני אשתדל להיכנס לפורום ולהגיד הרבה!
טוב אז קודם כול תודה ליניב ששכינע אותי שוב לחזור לפורום
דרך אגב למי שלא זוכר ובטח הרבה פה לא זוכרים
קוראים לי רינת
ואני בת 14 וחצי בערך
 
../images/Emo85.gifהיי רינת...

אני לא ממש זוכרת אותך..
אבל מקווה שאני גם לא אצטרך לשכוח
כי את נשארת.. אחרת יניב יבוא עם במקל..
אני איילת.. ואני מקווה שתהני פהה
 

k a b o o k

New member
היי רינתו'ש ה-../images/Emo59.gif

אני צריך להציג את עצמי
, לא נראה לי..
תהני כמה שאת יכולה בפורום
והתמכרות הכי נעימה שיש...
ואם את עוזבת, איילת צדקה, אני אבוא עם המקל..
 

love amor

New member
ברוכה השווה!../images/Emo23.gif

גם אני לא ממש זוכרת אותך...
אבל אני סנילית אז אל תתיחסי
חחח בקיצור-אני מקווה שתשארי פה! ותהני לך
 
../images/Emo85.gifאני ידעתי../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

שאת סנילית
[URL='http://']מעיין[/URL] אפילו את השם שלך שכחת
 
חחחחחחחחחחחחח../images/Emo153.gif

אילת תרדי מה זה מסכנה אני קוראת לה כל הזמן מעיין אני חושבת שאני הסיניילית פה
 

love amor

New member
../images/Emo6.gif גאד איזה פורום של סנילים יש לנו

ובקשר להודעה למטה..ברור שאני סולחת!
 
../images/Emo85.gifמעיין...

על מה את סולחת
דנה טעתה... שירן.. אל תדאגי
אני מבטיחה לא לטעות יותר ולומר שקוראים לך הילה או רעות.... אני אקרא לך רק קרן טלי או שרי... חחחחח סתם.. לפחות יניב או גיא אני מבטיחה לא לקרוא לך....
לאבב יו
 

Ch00kAr GirL

New member
איילת את בסדר../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo12.gif

זה באמת כבר מתחיל להפחיד...
 

Ch00kAr GirL

New member
היי רינת

אני לא ממש זוכרת אותך..עזבי הזיכרון שלי לא משהו
אז אני מקווה שתהני ושלא תעזבי שוב
 

אמבר 14

New member
קודם כול-תווודה! ולכול אלה שלא

זוכרים אותי, זה בסדר כתבתי פה רק הודעה אחת מאז תקומת הפורום
 
אז עדי גם אני מצטרפת למועדון

אוקיי גם אני לא זוכרת אותך ,סורי אוקיי למי שלא זוכר את רינת נקים את מועדון הסנילים מי עוד רוצה להצטרף?
 
סורי אבל אני לא זוכרת אותך../images/Emo4.gif

ואני דיי וותיקה פה.... אני פה עוד שגיא לא ניהל (שזה המון המון זמן אני חושבת)
 
למעלה