ושוב הפרטים הקטנים

juma

New member
ושוב הפרטים הקטנים../images/Emo140.gif

שוב בעניניי טפסים: לגבי אישתי שמתלווה תחתי בויזה האם אנחנו צריכים להשיג לה תעודת יושר מארה"ב (היא חייה שם למשך שנה פלוס במשך כמה תקופות בנעוריה)? האם יש לציין את תקופות המגורים(של אישתי בארה"ב) בשאלה המפרטת תקופות ומקומות מגורים? תודה על העזרה
 

shipy1234

New member
בהחלט כן

כל אדם בבקשה (מגיש הבקשה הראשי והנלווים) צריך להגיש תעודת יושר מכל מדינה בה הוא שהה מעל גיל 18 במשך תקופה של מעל חצי שנה. לגבי כתובות, תראה מה רשום בטפסים אם צריך אז כן. כנאמר בתנ"ך ה- CIC: Police certificates and clearances You and your family members must provide us with a police certificate issued by the authorities of each country in which you have lived for six (6) months or more since reaching the age of 18. Certificates must be originals and issued within the last three months.
 

juma

New member
אההה פרט קטן נשכח

מגיל 18 אישתי כבר לא חייתה תקופות ממושכות באר"ב רק ביקורים קצרים של פחות מחודש אז נדמה לי שאין צורך בתעודת יושר בשבילה נכון?
 

shipy1234

New member
השאלה אם בוחנים את זה במצטבר

כלומר נניח שמעל גיל 18 היא שהתה חודש ואז חודשיים ואז שלושה חודשים = ששה חודשים. האם במקרה כזה צריך תעודת יושר מארה"ב? על פי הכתוב ב- CIC ניתן להבין שכן השאלה אם מעשית הם דורשים. אם בכל מקרה במצטבר אין לה מעל חצי שנה בארה"ב אז היא לא צריכה.
 

michal551

New member
יש להוציא תעודת יושר מארה"ב רק

במידה וחיה שם ב-10 שנים האחרונות. במידה וב-10 שנים האחרונות לא חיה בשום מקום מעל חצי שנה - אין שום צורך בתעודת יושר
 

shipy1234

New member
לא רק 10 שנים אלא מעל גיל 18

שימי לב שהניסוח בטפסים הוא בד"כ מעל גיל 18 או עשר שנים הארוך מבין השניים. במקרה של תעודת יושר הניסוח הוא מעל גיל 18. ראי ציטוט CIC בתגובה הראשונה.
 

michal551

New member
נכון, על פי ההוראות שרשומות באתר יש

לצרף מסמכים לגבי העבר מגיל 18 או של ה-10 שנים האחרונות - מה שיותר ארוך. יחד עם זאת, מאחר ועבר פלילי נמחק לאחר 10 שנים, מבחינת השגרירות המידע הנ"ל אינו רלוונטי יותר ולכן אם לא חיית במדינה אחרת לפני יותר מ-10 שנים - אינך מתבקש להוציא תעודת יושר. חשוב לציין שהמידע הנ"ל נבדק בבירור מול עובדת שגרירות והמידע הנ"ל אינו סתם השערה.
 
למעלה