שלכת בסתיו
New member
ופתאום...
ופתאום נהיה לי מפחיד בחדר שלי פתאום הוא נהיה כמו תא סוגר כמו כלא מאיים כמו...כמו חומה אטומה ואין..אין לי נשימה אין לי לאן לברוח. פתאום הסגול החם הפך לכל כך קר ומנוכר פתאום כל כך קר לי... וזה לא שרע לי עם הלבד דווקא רגיל לי איתו רק שפתאום זה קצת מאיים פתאום זה קצת חודר לעצמות פתאום זה... קצת כמו תמיד מפחיד לבד קר מנוכר. מצטנפת על כיסא בודד מוציאה מילים של פחד וברקע יש צלילים של געגוע צלילים של פעם... צלילים של איש אחד ששר בקול מוכר שיר מנוכר. 22.01.03
ופתאום נהיה לי מפחיד בחדר שלי פתאום הוא נהיה כמו תא סוגר כמו כלא מאיים כמו...כמו חומה אטומה ואין..אין לי נשימה אין לי לאן לברוח. פתאום הסגול החם הפך לכל כך קר ומנוכר פתאום כל כך קר לי... וזה לא שרע לי עם הלבד דווקא רגיל לי איתו רק שפתאום זה קצת מאיים פתאום זה קצת חודר לעצמות פתאום זה... קצת כמו תמיד מפחיד לבד קר מנוכר. מצטנפת על כיסא בודד מוציאה מילים של פחד וברקע יש צלילים של געגוע צלילים של פעם... צלילים של איש אחד ששר בקול מוכר שיר מנוכר. 22.01.03