ופתאום הכל נרגע

קונקי1

New member
ברור שאין שום הצדקה להתנהגות שתיארת !!

גם החברים שהגיעו איתנו או קנו להיום בערב לא יודעים שההופעה היא חלק מפסטיבל. חבל, כי התארגנות לפסטיבל שכזה, היתה צריכה לקבל חשיפה גדולה יותר. חשבתי שאולי הידיעה על אופי הפסטיבל היתה מונעת התנהגות מבישה שכזו בכל מקרה אם ידעו או לא, יש לכבד כל אחד .
 
התכווצות עזה וכואבת -

והיא חוזרת ומכאיבה יותר ויותר עם כל מילה שרשמת, איילת. קשה לעיכול ולהכיל. שוש
 
למעלה