ועל זה נאמר "את אשר יגורתי ובא לי "

אנשים מוכים בתדהמה. אבל לא אני. הלוחמים ברצועה לא פראיירים הם מבינים וקולטים .
כתבתי כבר לפני חודשים כשהבנתי שאין בין הלוחמים בדרג מסגני אלופים ומטה לבין אלופים ותתי אלופים מלמעלה במטכ"ל אין שום קורלציה צבאית לוחמנית. כתבתי שחיילי צה"ל הלוחמים בשטח יצאו למלחמה בחמאס, בטרור, והם רוצים ניצחון ונקמה.
אבל הקצינים במטכ"ל לא יצאו למלחמה ברצועה .לא יצאו למלחמה בחמאס אלא יצאו למלחמה בממשלה בנתניהו בקואליציה.
הקצינים במטכ"ל משרתים את השמאל שאיבד את השלטון והם במלחמה נגד הימין.
ישבתי לי לפני כמה חודשים בבריכה שלי וחשבתי לי כמה זמן ימשך הדיסוננס הזה בין הלוחמים ברצועה לקצינים במטכ"ל. כמה זמן ייקח עד שהלוחמים ברצועה יבינו שהמפקדים במטכ"ל משחקים בחיים שלהם וממתינים לנתניהו שיפול? שיתפטר? שהממשלה שלו תתפרק? שגנץ ואייזנקוט יצליחו למוטט את הקואליציה מבפנים?
והנה זה מתחיל.
 
מן קצר לאחר פרסומו, בחרו בצה"ל להגיב לסרטון ותקפו: "ההתנהגות המתועדת בסרטון היא הפרה חמורה של פקודות צה״ל וערכי צה״ל, ומהווה חשד לעבירות פליליות. בגין האירוע הורתה הפרקליטה הצבאית הראשית על פתיחת חקירה של המשטרה הצבאית החוקרת. במקביל לחקירה, לנוכח חומרת האירוע, הרמטכ״ל הנחה על קיום שיח פיקודי מיידי בכל הרמות".

ואני אומר לפיקוד הבכיר במטכ"ל. אין לכם שום אוטוריטה לא צבאית לא משפטית ולא מוסרית לפקד על הצבא. הייתם צריכים להתפטר מיד לאחר ה7.10 להיעצר ולשבת בכלא עד לפתיחת וועדת חקירה עממית של העם ולא של המשפט המשטרה והפרקליטות המושחתת.
לכן עם ישראל יתייצב ויתמוך בלוחמים שמבינים בדיוק איזה חבורת בוגדים אתם.
אנחנו נביא 100.000 ישראלים לעבר שחיים ומתגוררים בארצות הברית של אמריקה ובקנדה ומאוסטרליה ונביא עוד מיליון אזרחים יהודים ישראליים לרצועת עזה לעמוד להגן על לוחמי צה"ל ולדרוש להעמיד לדין את פושעי המלחמה פושעי אוסלו ופושעי ה7 לאוקטובר.
 
המרד מתחיל. אם שלטון הדיקטטורה הצבאית והמשפטית חושבים שהם יכולים לעצור את המרד בדיקטטורה המשפטית והצבאית הם טועים טעות מרה שבסופו של דבר תביא לאובדנם.
העם חזק כפליים מהבגידה התבוסתנית במטכ"ל ובעליון.
 
למעלה